Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Yves Rocher podporuje nemocnice. Firma jim darovala přes 35 tisíc produktů

České a slovenské zastoupení značky Yves Rocher poskytlo pomoc zdravotnickým týmům bojujícím v první linii proti epidemii Covid-19 a nemocnicím darovalo více než 35 000 kosmetických produktů, kterých je v současnosti podle firmy stále nedostatek.

Více než 22 000 tekutých mýdel a přes 13 000 hydratačních krémů bylo prozatím rozdáno do čtyř nemocnic a jednoho ubytovacího zařízení pro lidi s postižením v Česku a do pěti nemocnic po celém Slovensku. Značka se tak rozhodla poděkovat za odhodlání a pracovní nasazení zdravotníků a v rámci svých možností jim pomoct v těchto náročných dnech. Stejnou cestou bylo věnovaných více než 7 000 produktů pěti nemocnicím v Maďarsku.

Také zaměstnanci značky Yves Rocher se po uzavření prodejen soustředí na pomoc zdravotníkům, začali šít roušky nebo pomáhají seniorům ve svém okolí.

Reklama
Know

„Závazek vůči společnosti je základním stavebním kamenem identity značky Yves Rocher už od jejího založení před 60 lety. Potvrdil to sám zakladatel značky, pan Yves Rocher, jehož celoživotním cílem bylo zajistit svému rodišti, regionu La Gacilly, a jeho obyvatelům prosperitu. Jeho vizí byla angažovaná a solidární společnost a současné nasazení nejen v Česku, na Slovensku a v Maďarsku, ale i v ostatních zemích, kde značka působí, je důkazem, že jeho mise se naplnila,“ uvádí Miroslav Kubricht, jednatel Yves Rocher Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

Mateřská společnost Yves Rocher se v podpoře zdravotníků zasazuje již od počátku epidemie Covid-19. S ohledem na to, že v nemocnicích je momentálně největší nedostatek dezinfekčního gelu potřebného k zabránění šíření viru, byla v továrnách pozastavená výroba kosmetických produktů a hlavní prioritou se stala výroba dezinfekce. V současné době je ve výrobě více než 180 tisíc 400 ml lahví těchto gelů, přičemž každý týden je do bretaňských nemocnic dodaných až 45 000 lahví.

Podobně pomáhá i společnost L´Oréal. Ta věnuje více než 75 000 produktů v České republice a na Slovensku, včetně hydro-alkoholových čistících gelů na ruce, nemocnicím, lékárnám, supermarketům, hypermarketům a drogériím.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)