Yves Rocher podporuje nemocnice. Firma jim darovala přes 35 tisíc produktů

České a slovenské zastoupení značky Yves Rocher poskytlo pomoc zdravotnickým týmům bojujícím v první linii proti epidemii Covid-19 a nemocnicím darovalo více než 35 000 kosmetických produktů, kterých je v současnosti podle firmy stále nedostatek.

Více než 22 000 tekutých mýdel a přes 13 000 hydratačních krémů bylo prozatím rozdáno do čtyř nemocnic a jednoho ubytovacího zařízení pro lidi s postižením v Česku a do pěti nemocnic po celém Slovensku. Značka se tak rozhodla poděkovat za odhodlání a pracovní nasazení zdravotníků a v rámci svých možností jim pomoct v těchto náročných dnech. Stejnou cestou bylo věnovaných více než 7 000 produktů pěti nemocnicím v Maďarsku.

Také zaměstnanci značky Yves Rocher se po uzavření prodejen soustředí na pomoc zdravotníkům, začali šít roušky nebo pomáhají seniorům ve svém okolí.

„Závazek vůči společnosti je základním stavebním kamenem identity značky Yves Rocher už od jejího založení před 60 lety. Potvrdil to sám zakladatel značky, pan Yves Rocher, jehož celoživotním cílem bylo zajistit svému rodišti, regionu La Gacilly, a jeho obyvatelům prosperitu. Jeho vizí byla angažovaná a solidární společnost a současné nasazení nejen v Česku, na Slovensku a v Maďarsku, ale i v ostatních zemích, kde značka působí, je důkazem, že jeho mise se naplnila,“ uvádí Miroslav Kubricht, jednatel Yves Rocher Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

Mateřská společnost Yves Rocher se v podpoře zdravotníků zasazuje již od počátku epidemie Covid-19. S ohledem na to, že v nemocnicích je momentálně největší nedostatek dezinfekčního gelu potřebného k zabránění šíření viru, byla v továrnách pozastavená výroba kosmetických produktů a hlavní prioritou se stala výroba dezinfekce. V současné době je ve výrobě více než 180 tisíc 400 ml lahví těchto gelů, přičemž každý týden je do bretaňských nemocnic dodaných až 45 000 lahví.

Podobně pomáhá i společnost L´Oréal. Ta věnuje více než 75 000 produktů v České republice a na Slovensku, včetně hydro-alkoholových čistících gelů na ruce, nemocnicím, lékárnám, supermarketům, hypermarketům a drogériím.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia