Komunikační skupina KNOWLIMITS Group a brněnská agentura Break Point Communications založily novou moravskou mediální agenturu KNOWMORAVIA. Svým klientům chce poskytovat služby v oblasti strategie, plánování a nákupu médií, a to v České republice i v zahraničí.
„KNOWMORAVIA nabízí profesionální a flexibilní servis a také atraktivní nákupní ceny v rámci všech mediatypů. Díky předešlým zkušenostem v oblasti marketingu a dlouhodobému působení v regionu známe potřeby moravských firem. Jsme schopni vhodně využít know-how agentury s mezinárodním přesahem, která se dlouhodobě pohybuje na předních místech hodnocení RECMA,“ uvedl Petr Krhánek, Executive Director KNOWMORAVIA.
KNOWLIMITS Group od projektu očekává ještě lepší zajištění agenturních služeb, a to zejména v moravském regionu a přilehlých lokalitách. „Vždy bylo naší snahou být klientům co nejblíže. Spolupráce v rámci KNOWMORAVIA nám umožní poskytnout plnohodnotný servis velké mediální agentury v kombinaci s lokálním přístupem v jednom z nejrychleji rostoucích regionů České republiky,“ uvádí Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.
Mediální poradenství, plánování i strategie
Mezi klíčové služby poskytované nově vzniklou mediální agenturou má patřit mediální poradenství, mediální plánování a příprava mediálních strategií, při jejichž tvorbě je využívána řada analytických nástrojů sdílených s KNOWLIMITS Group. Dále pro své zákazníky KNOWMORAVIA zajistí efektivní nákup mediálního prostoru v rámci všech mediatypů a zprostředkování výběru dodavatele produkčních služeb v oblasti tvorby audiovizuálních spotů a grafiky ostatních reklamních nosičů. Zákazník má dále možnost využívat služby v oblasti instore reklamy.