Včetně dneška už zbývají jen tři dny do uzávěrky přihlášek v soutěži ADC Czech Creative Awards 2020 (dříve nazvanou Louskáček).
„Prosím, zašlete své práce, myslím, že je velice důležité udržet vyhlášení cen při životě… Těším se, že vás uvidím, i když virtuálně,“ nabádá agentury ve videu na facebookových stránkách ADC předseda poroty Javier Campopiano, kreativní ředitel Grey Europe a mimo jiné také autor Super Bowl kampaně It’s a Tide Ad z roku 2018.
Termín pro přihlášení prací se kvůli epidemii posunul o měsíc na 30. duben, samotné vyhlášení cen se místo 4. června uskuteční až na konci září. Organizátoři však kvůli současné krizi a nepříznivé situaci, do nichž se dostala řada agentur, uvažovali, zda soutěž kreativity a vyhlášení cen nezrušit úplně. K tomu však nedošlo.
„Přišlo nám to jako byste se z nějakého důvodu rozhodli neoslavit své narozeniny,“ uvedl minulý týden na webu ADC předseda klubu David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey, a agentury rovněž povzbudil: „Díky všem, kteří ještě v posledním možném týdnu své práce přihlásí. Víme, jak je pro vás teď složité najít prostředky (jak časové, tak finanční) na vyslání vašich prací do tuzemské soutěže. Ale třeba vaše práce patří mezi skvělé projekty, které loňský rok přinesl.“
Video, na němž mluví Javier je zde: