Udržujte přibližně dvoumetrové rozestupy, radí státy a města v reakci na rozvolňování opatření proti koronaviru. Pro lepší představu této vzdálenosti některé z nich připravily občanům pomůcku, která zároveň charakterizuje danou lokalitu. A tak třeba v Austrálii mají lidé dodržovat odstup na délku klokana, na ruské Sibiři pak malého medvěda či na Floridě aligátora. Podobně postupují v informování občanů nově i v Pardubicích: tam je jednotkou polovina koně.
Za kampaní ve východočeském městě, které má právě koně ve znaku, stojí výrobce elektroniky Foxconn, komunikační agentura Maxx Creative, reklamní agentura BARTH Reklamka a Služby města Pardubic.
Kampaň oslovuje obyvatele z billboardů, CLV a obrazovek ve vozech MHD. S kreativou přišel Pavel Kožený, manažer PR a komunikace společnosti Foxconn. Společnost Foxconn také z 90 % hradila přímé náklady. Další zapojené společnosti a organizace poskytly zdarma grafické a animační práce, tisk a mediální prostor.
Pardubice se tak zařadily mezi další světové lokality a města, které informují své občany o bezpečném sociálním odstupu přirovnáním k místním symbolům. Na některé z nich se můžete podívat.
Austrálie:
Rusko (Sibiř):
Florida:
We hope everyone out there is doing their part by keeping 1 alligator distance (6+ feet) away from each other! 🐊📏🐊 #PhysicalDistancing #SocialDistancing #evergladesholidaypark #everglades #florida #FortLauderdale #lovefl #COVID #coronavirus pic.twitter.com/ATrhVoEktb
— Everglades (@everglades) April 3, 2020
USA (Montana):
If you do go out, please remember to recreate responsibly. This is Montana FWP's fisheries recommended 6' of safe social distancing. #406feet #COVID19MT #Fishtancing pic.twitter.com/NZX3QWqOTq
— Montana FWP (@MontanaFWP) March 25, 2020