Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Toyota v Česku spouští virtuální prohlídku aut. Sází na živý rozhovor prodejce se zákazníkem

Automobilka Toyota na českém trhu spouští online prohlídku vozů přes unikátní virtuální showroom. V situaci, kdy jsou kamenné showroomy kvůli koronavirové epidemii z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem. Na podporu ojedinělého způsobu prezentace svých modelů, který v tuto chvíli žádná další značka nenabízí, spouští on-line informační kampaň.

Virtuální showroom funguje na homepage www.toyota.cz nebo ze stránek jednotlivých modelů. Zákazník se na stránce objedná k virtuální prohlídce zvoleného modelu a zároveň si vybere konkrétního prodejce. Do formuláře na sebe zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.

„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR. Bezpečnost, zamezení rizika šíření epidemie a zdraví našich partnerů a zákazníků je v každém případě na prvním místě,“ říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.

Reklama
Know

Bezkontaktní předání

V případě nákupu probíhá následené předání vozu klientovi bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.

V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota a Lexus bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)