Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco snižuje ceny základních potravin. „Chceme usnadnit obtížné období“

Obchodní řetězec Tesco reaguje na aktuální krizi snížením cen 19 základních potravin. Firma také nadále investuje do ceny 595 výrobků, které jsou podle ní pro zákazníky důležité.

Tesco snížilo ceny v rámci celého nákupního košíku u produktů každodenní potřeby. Konkrétně se jedná o ceny například u Tesco vajec, kdy balení 10 kusů nyní vychází na 27,90 korun. Dále Tesco polotučného mléka, kdy litr stojí 12,90 korun, nebo cibule, u které nyní kilo vyjde na 17,90 korun. Tesco deklaruje, že se nejedná o krátkodobou slevovou akci. Nízké ceny hodlá držet dlouhodobě i poté, co se bude situace vracet do normálu.

Veškeré výhodné zboží naleznou zákazníci na prodejnách Tesco viditelně označené modrou cedulkou „Naše cena“, což jim usnadní nakupování a budou mít jistotu, že je jejich nákup skutečně výhodný.

Reklama
ČEZ

„Bezprecedentní situace, ve které jsme se nyní ocitli, je pro mnoho rodin náročná. Jako firma jim chceme co nejvíce usnadnit toto obtížné období a co nejméně zatěžovat jejich rozpočty. Proto snižujeme ceny u klíčových produktů na delší dobu, aby naši zákazníci věděli, že s nimi mohou počítat při plánování rodinného rozpočtu po celé léto,“ vysvětluje Matt Kay, marketingový ředitel Tesco pro střední Evropu.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)