Reklama
Megaboard

Šrámková se stala šéfkou marketingu J&T BANKY

Marketingové oddělení J&T BANKY od dubna vede Karolina Šrámková. Na novou pozici přichází s téměř 20 lety zkušeností z marketingu a 12 lety z bankovnictví, kde působila v GE Money Bank či Air Bank.

Šrámková pracovala v korporacích i start-upech, s orientací jak na B2B, tak i B2C sektor. Vedle čistě marketingových pozic si vyzkoušela také vedení projektů v oblasti firemní kultury a HR. Aktuálně se po 1,5 roce vrací z Německa, kde v nadnárodní společnosti REHAU zodpovídala za řízení korporátní značky napříč 50 zeměmi.

Hlavní úlohou Šrámkové v její nové funkci je navázat na dlouhodobé budování pozice značky J&T BANKY na trhu a ve spolupráci s obchodem zlepšování celkové zákaznické zkušenosti ve stále více digitálním světě.

Šrámková vystudovala Univerzitu Tomáše Bati a Copenhagen Business School. A ve volném čase se ráda věnuje dalšímu studiu a sportu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále