Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šrámková se stala šéfkou marketingu J&T BANKY

Marketingové oddělení J&T BANKY od dubna vede Karolina Šrámková. Na novou pozici přichází s téměř 20 lety zkušeností z marketingu a 12 lety z bankovnictví, kde působila v GE Money Bank či Air Bank.

Šrámková pracovala v korporacích i start-upech, s orientací jak na B2B, tak i B2C sektor. Vedle čistě marketingových pozic si vyzkoušela také vedení projektů v oblasti firemní kultury a HR. Aktuálně se po 1,5 roce vrací z Německa, kde v nadnárodní společnosti REHAU zodpovídala za řízení korporátní značky napříč 50 zeměmi.

Hlavní úlohou Šrámkové v její nové funkci je navázat na dlouhodobé budování pozice značky J&T BANKY na trhu a ve spolupráci s obchodem zlepšování celkové zákaznické zkušenosti ve stále více digitálním světě.

Reklama
ČEZ

Šrámková vystudovala Univerzitu Tomáše Bati a Copenhagen Business School. A ve volném čase se ráda věnuje dalšímu studiu a sportu.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)