Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soukupův Týden se změnil v měsíčník. Periodicitu mění i časopis Exkluziv

Zpravodajský týdeník Týden z vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa bude nově vycházet jednou za měsíc.

„Časopis TÝDEN a EXKLUZIV z vydavatelského domu Empresa media mění od dubna periodicitu. Časopis Týden se mění z týdeníku na měsíčník. Nově bude vycházet v úterý. Časopis Exkluziv se mění ze čtrnáctideníku na měsíčník,“ uvádí v dubnovém čísle svého věštníku Médea info.

Týden poprvé oznámil dočasnou změnu periodicitu s posledním číslem, které vyšlo 23. března. „V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o sedmdesát procent. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v  Česku,“ napsal v tehdejším editorialu ředitel redakce Daniel Köppl. Nyní je krok vydavatelství definitivní.

Reklama
ČEZ

Cena magazínu zůstává i nadále 35 korun. Exkluziv vyšel naposledy 18. března – stojí 25 Kč.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)