Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Samsung za životní prostředí. Firma představila recyklovaná balení pro TV

Společnost Samsung zavádí nové ekologické balení pro televize z modelové řady lifestylových Smart TV. Cílem této novinky je snížit dopad činnosti firmy na životní prostředí.

V novém ekologickém balení z vlnité lepenky budou nadále k dispozici televize řad Serif, Frame a Sero. Uživatelé budou obaly moci snáze recyklovat, případně opětovně využít pro nejrůznější kreativní účely.

Na každé straně nového balení z vlnité lepenky se nově nachází perforace, díky níž lze obaly snáze rozřezat a složit do nových tvarů. Dají se z nich dělat například improvizovaná obydlí pro domácí mazlíčky či drobný nábytek.

Reklama
ČEZ

Součástí balení je i návod, jak si z lepenkových krabic takové předměty jednoduše vyrobit. Návod se dá otevřít v libovolném mobilním zařízení, stačí naskenovat QR kód na vnější straně krabice.

Majitelé modelů Serif, kteří si chtějí televizi obložit nábytkem, mohou z kartonové krabice vyrobit například poličky či nejrůznější příčky. Do poliček se vejdou různé domácí potřeby nebo elektronické přístroje, třeba dálkové ovladače.

Již na začátku tohoto roku obdržel Samsung za svůj originální ekologický přístup k balení cenu za inovace na veletrhu CES 2020. Porota tak ocenila snahu společnosti o efektivní využití surovin.

V rámci podpory nového ekologického balení vyhlašuje Samsung společně s britským lifestylovým časopisem Dezeen globální designovou soutěž, která začala 6. dubna. Společně pak vyhodnotí a ocení nejlepší nápady, jak využít obalové materiály, a zařadí je do výše zmíněného návodu k použití.

„Zákazníci raději nakupují produkty značek, které vyznávají stejné základní hodnoty jako oni sami. Věříme, že naše nové ekologické balení zákazníkům umožní, aby své ekologické přesvědčení vyjádřili kreativním způsobem, což je samo o sobě cenným zážitkem,“ prohlásil Kangwook Chun, výkonný viceprezident a vedoucí týmu produktové strategie v divizi Visual Display Business ve společnosti Samsung Electronics.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu