Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Letošní Cannes Lions se neuskuteční. „Za rok snad svět bude v lepší kondici“

Celosvětový tradiční festival Cannes Lions se letos nakonec neuskuteční. Pořadatelé nejprve původní termín přesunuli z června na říjen, z důvodu neutuchající pandemie se však rozhodli akci nakonec zrušit úplně. Další tak proběhne až za rok od 21. do 25. června.

„Uvědomujeme si, že tvůrčí komunita musí nyní čelit jiným výzvám. Řadu odvětví zachvátil chaos. Rozhodli jsme se tak ukončit veškeré spekulace o konání festivalu. Letos Cannes Lions nebudou,“ uvedl Philip Thomas, šéf Cannes Lions.

„Těšíme se na oslavu a vyznamenání prací v roce 2021, kdy snad svět bude v lepší kondici,“ dodal Simon Cook, ředitel akce.

Reklama
ČEZ

Na Cannes Lions jsou každoročně oceňovány práce v oblasti kreativní komunikace, reklamy, médií a marketingu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)