Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

McCann Prague rozšiřuje své portfolio. Zavede značky do světa PC her

Agentura McCann Prague otvírá novou divizi. Ta se pod názvem Good Game zaměří na propojení značek a esportu.

Gaming a s ním i související esport je jedno z nejrychleji rostoucích odvětví. Turnaje v hrách, kterých se účastní profesionální týmy, sledují miliony diváků na celém světě a jejich finanční dotace si nezadá například s golfovou PGA Tour.

Hráči, organizace i influenceři se stali novými celebritami. V letošním globálním Forbes „30 under 30“ je v kategorii sportů zastoupeno hned 6 profesionálů z oblasti her. Navíc, spousta špičkových světových sportovních klubů již má i svou vlastní esport divizi. A to platí i u nás, jmenujme například fotbalovou Spartu, Slavii, Plzeň nebo Liberec.

Reklama
Know

„Už několik let jsme si hráli s myšlenkou, že založíme divizi zabývající se propojením světa esportu a značek. Jak asi víte, daří se nám to například s Vodafonem, který hraje v esportu významnou roli v celé Evropě. Navíc už dva roky s týmem reprezentujeme agenturu McCann v esportovém turnaji firem. Současná situace nás ale vedla k tomu, že vše urychlíme a nabídneme naše know-how stávajícím i novým klientům okamžitě. Protože právě v tomto období bude hrát esport a domácí zábava ještě významnější roli než kdykoliv předtím,“ vysvětluje Michal Míka, bývalý pro-gamer
a Account Director, McCann Prague, který za agenturu novou divizi zastřešuje.

Jak bylo zmíněno, agentura McCann Prague má v této oblasti již zkušenosti s prací pro Vodafone a další firmy. Na pomoc si navíc pro vedení divize povolává Ladislava Dyntara, zakladatele organizace eSuba. Ta svými aktivitami již více než 15 let udává směr vývoje lokální herní scény a pomáhá hráčům plnit si jejich sny. V nové jednotce pod McCann Prague však otevře dveře i dalším zavedeným gamingovým organizacím. Divize Good Game má pomoci značkám zorientovat se v komplexním herním prostředí plném herních agentur, influencerů a týmů a umožnit jim růst v dnešní digitální době.

První projekty od Good Game na sebe nenechávají dlouho čekat. Za spolupráce s vybranými českými influencery a profesionálními týmy se připojují k iniciativě www.pomocnemocnicim.cz, kterou McCann Prague koordinuje. V rámci tohoto pro bono projektu chtějí založením herní akademie pomoci dnes tak vytíženému zdravotnickému personálu zabavit jejich děti. Pro značky a firmy pak nabízí na míru šité firemní turnaje a dětské herní akademie, které mohou mnoha jedincům usnadnit dobu strávenou v karanténě.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)