Sedmý ročník Marketing festivalu měl začít ve středu 22. dubna, ovšem kvůli pandemii se v řádném termínu a v tradiční podobě uskutečnit nemůže. Organizátoři akce proto přišli s náhradním online řešením.
„Poslední týdny byly pro nás, stejně jako pro každého těžké. Pečlivě jsme sledovali, jak se situace každým dnem vyvíjí a rozhodnutí, že se Marketing Festival neuskuteční v jeho tradiční, fyzické podobě, bylo velmi těžké, ale správné. Od té doby jsme intenzivně ladili formát, jak náš sedmý ročník Marketing Festivalu přece jen uskutečnit a už máme jasno,“ říká Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu, jednoho z největších středoevropských konferencí o digitálním marketingu.
Akce se uskuteční v zatím nespecifikovaném termínu online formou na začátku léta. „Předpokládáme, že by Marketing Festival mohl proběhnout na přelomu června a července, plus mínus několik dní. Klíčová bude polovina května, kdy už se snad celá situace kolem pandemie vyjasní, a tím pádem budeme všichni chytřejší,“ objasňuje Fáborský.
Po několika týdnech, kdy celá situace nejen v Česku, ale také ve světě začala nabírat na dramatičnosti, rozplývala se i představa toho, že by si právě řečníky mohli organizátoři natočit sami. „Ve spolupráci s FULLART studio nyní stavíme remote produkční týmy v USA a Británii, které speakery natočí bez nutnosti riskovat kolaps celého natáčení kvůli nevpuštění do země a dalších rizik,“ líčí Fáborský.
„Natáčení by mohla proběhnout ke konci května, následovaná zhruba měsíční postprodukcí. Na začátku letních prázdnin bychom se tak mohli ponořit do studia a diskutovat s řečníky,“ konstatuje Fáborský. Zároveň se změní obsah přednášektak, aby reflektoval současnou krizi a nabídl užitečné informace marketérům, kteří se s ní budou muset poprat.
Vystoupení sice budou přednotečná, ale je v plánu, aby účastníci mohli moci řečníkům položit otázky, stejně jako tomu bylo v minulosti na Marketing Festivalu v Kongresovém centru. „Současná situace nám hází klacky pod nohy, ale jsme odhodláni vytřískat maximum z možností, které máme,“ dodal Fáborský.
Zveřejnění rozhovorů z dokumentu Making a Marketer
Dokument Making a Marketer byl od začátku koncipován tak, že jednotlivé rozhovory nebudou nikdy vydány, a spousta materiálu, tak zůstala na pomyslné podlaze střižny. “Ve světle současné situace jsme se rozhodli, že připravíme režisérský střih rozhovorů s našimi řečníky. Začínáme s Tomem Goodwinem, následovat bude Les Binet & Peter Field,” uzavírá Fáborský.
Další rozhovory budou postupně zveřejněny zde.