Fintech MALL Pay, který nabízí nástroje pro snadné placení na internetu, rozšiřuje svůj affiliate program. Do konce dubna výrazným způsobem navyšuje platby pro zapojené partnery, zároveň přidává věcné odměny pro ty nejúspěšnější. Cílem MALL Pay je, i díky zapojení nových služeb, zdvojnásobit počet partnerů do poloviny roku.
Affiliate partneři v současné době dostávají dvousložkovou provizi. Za lead nyní MALL Pay vyplácí 60 korun, provize z první objednávky je až do konce dubna navýšena na 200 korun (standardně 140 korun). Platnost cookies je nastavena na férových 30 dní. MALL Pay se přitom může chlubit konverzním poměrem kolem 8 %, a díky zapojení služeb pro běžnou denní potřebu – například gastronomických rozvozů – se u něj výrazně rozšiřuje potenciál pro akvizici nových zákazníků.
„Odložená platba, kterou MALL Pay nabízí ve více než 40 obchodech a online službách, je jednou z nejrychleji rostoucích platebních metod. Její role navíc roste s příchodem nových cílových skupin na internet,“ míní Tomáš Krásný, marketing manager MALL Pay. „Pro zapojení do partnerské sítě je tedy příhodná doba, ať už pro partnery cílící na skupinu maminek s dětmi, studenty nebo vyznavače akčního zboží a slevových akcí. I proto bychom rádi počet partnerů do konce pololetí zdvojnásobili.“
Affiliate program MALL Pay funguje od listopadu loňského roku v největší affiliate síti CJ provozované VIVnetworks. Momentálně je do něj zapojeno více než 60 partnerů a na provizích od začátku roku vyplatil desítky tisíc korun. MALL Pay nabízí především odloženou platbu, která odstraňuje jednu z bariér při nákupu – tedy samotnou platební transakci. Zároveň je hlavním konkurentem dobírky.
Uživatelé MALL Pay, mezi které se řadí především matky s dětmi nebo singles, nakupují výrazně častěji než běžní uživatelé e-shopů. Technologii MALL Pay využívají například e-shopy skupiny MALL Group, dopravce Leo Express, realitní portál Bezrealitky nebo třeba Košík pro svou službu HotovkyKošík.cz.