Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Každá krize je příležitost.“ Česká spořitelna spouští kampaň Společně to zvládneme

Na situaci, kdy je mediální prostor přesycen špatnými zprávami, reaguje Česká spořitelna sérií dobrých zpráv. Úzkost dokáže být téměř stejně nebezpečná jako virus sám, Spořitelna chce přispět k tomu, aby se atmosféra strachu zmírnila – proto svůj mediální prostor plně věnuje dobrým zprávám a spouští kampaň Společně to zvládneme.

„Každá krize je příležitost něco změnit, něco se dozvědět a naučit. Je v ní také potenciál nastartovat nové věci. A o to se s naší novou kampani snažíme,“ říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny. 

Kampaň spustila Česká spořitelna v pátek. Začala spotem, ve kterém oceňuje Čechy za jejich schopnost překonávat společně krize. Obrazově využila spot, který natočila ke svému 190. výročí. 

Reklama
Know

Od příštího pátku přidá ke spotu vždy některou dobrou zprávu, vzkaz, jak konkrétně Spořitelna pomáhá svým klientům, co společně s nimi vytvořila pro pomoc ostatním.

Kampaň běží ve skupině Nova, připravila ji kreativní agentura VML&Y, původní image spot režíroval Tomáš Mašín.

Už dříve se Česká spořitelna zapojila do kampaně Chráním tebe, konkrétně svůj mediální čas přenechala této iniciativě od 20. do 27. března.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)