Reklama
Megaboard

Kategorii Print na Young Lions ovládli Kraus a Krmášek z McCann Prague

Kategorie Print soutěže Young Lions 2020 vyhrál Martin Kraus a Roman Krmášek z agentury McCann Prague. Druhé místo získali Jan Říha a František Star Advertia Digital. Třetí místo nebylo uděleno.

Porota vybrala také honorary mention – dvojici Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group.

Kategorie Print byla obsazena patnácti týmy. Odborné porotě předsedal Jacques Massardo (Publicis Group), dále ji tvořili Nicole Lypinska (Cheil Czech & Slovakia), Aleš Polcar (OptismisThjnk) a Martin Charvát (Haze). Z důvodu soutěž probíhala online formou.

Zadaním bylo vytvořit inzerát, který pomůže zvýšit povědomí o organizci Dům Ronalda McDonalda, nadačního fondu „Aby rodiny mohli být spolu“. DRMCD pomáhá rodinám dětí se závažným dlouhodobým onemocněním, tím, že staví domy, které těmto rodinám umožní bezplatný přechodný pobyt v těsné blízkosti nemocnic. Inzerát má zároveň pomoci projektu výstavby prvního domu v nemocnici v Motole.

V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, ve středu PR, v pátek přijde na řadu poslední kategorie Marketers.

První místo (Kraus a Krmášek z agentury McCann Prague):

https://www.slideshare.net/YoungLionsCZ/young-lions-cz-2020-print-07

2. místo (Jan Říha a František Star z Advertia Digital):

https://www.slideshare.net/YoungLionsCZ/young-lions-cz-2020-print-15

Honorary mention (Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group):

https://www.slideshare.net/YoungLionsCZ/young-lions-cz-2020-print-09
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále