Kategorie Print soutěže Young Lions 2020 vyhrál Martin Kraus a Roman Krmášek z agentury McCann Prague. Druhé místo získali Jan Říha a František Star Advertia Digital. Třetí místo nebylo uděleno.
Porota vybrala také honorary mention – dvojici Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group.
Kategorie Print byla obsazena patnácti týmy. Odborné porotě předsedal Jacques Massardo (Publicis Group), dále ji tvořili Nicole Lypinska (Cheil Czech & Slovakia), Aleš Polcar (OptismisThjnk) a Martin Charvát (Haze). Z důvodu soutěž probíhala online formou.
Zadaním bylo vytvořit inzerát, který pomůže zvýšit povědomí o organizci Dům Ronalda McDonalda, nadačního fondu „Aby rodiny mohli být spolu“. DRMCD pomáhá rodinám dětí se závažným dlouhodobým onemocněním, tím, že staví domy, které těmto rodinám umožní bezplatný přechodný pobyt v těsné blízkosti nemocnic. Inzerát má zároveň pomoci projektu výstavby prvního domu v nemocnici v Motole.
V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, ve středu PR, v pátek přijde na řadu poslední kategorie Marketers.
První místo (Kraus a Krmášek z agentury McCann Prague):
2. místo (Jan Říha a František Star z Advertia Digital):
Honorary mention (Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group):