Kategorie PR soutěže Young Lions 2020 vyhrála Alena Mařasová a Romana Francková z agentury Knowcomm. Druhé a třetí místo nebylo uděleno. Porota však vybrala honorary mention – pro dvojice Martin Svoboda a Anna Pivodová z Lesensky.cz a Marie Tréglová a Tereza Košťálková z Vysoké školy kreativní komunikace.
Kategorie PR byla nejméně obsazenou na letošních Young Lions, utkalo se v ní jen pět týmu. Odoborné porotě předsedala Dita Stejskalová (Ogilvy Czech), dále ji tvořili Patrik Schober (PRAM Consulting), Adriana Dergam (Vodafone), Petr Lesenský (LESENSKY.CZ) a Andrea Faflíková (LEGO Group).
Zadaním bylo vypracovat pro nadační fond Quiido projekt podpory pro vzdělávání mimořádně intelektově nadaných dětí a maximalizovat povědomí o této problematice.
V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, v následujících dnech přijdou postupně na řadu kategorie Print a Marketers.
První místo
Alena Mařasová & Romana Francková (Knowcomm):
Honorary mention
Martin Svoboda & Anna Pivodová (Lesensky.cz):
Marie Tréglová & Tereza Košťálková (Vysoká škola kreativní komunikace):