Kategorie Marketers soutěže Young Lions 2020 vyhrály Barbora Pešek a Nathalie Lacigová z Papelote. Druhé místo získali Jana Holbusová a Jan Dvořák z Plzeňského Prazdroje. Třetí příčku obsadily Nikol Frantová a Petra Fialová z Philips Česká republika. V soutěži Young Lions tak byly rozdány všechny ceny. Ruší se však celosvětový festival Cannes Lions, který s Young Lions spolupracuje.
Porota v pátek vedle medailových pozic vybrala rovněž honorary mention – dvojici Pavel Vykydal a Monika Hrstková ze společnosti Kofola československo.
V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, ve středu PR, ve čtvrtek pak Print.
Kategorie Marketers byla tvořena sedmi týmy. Odborné porotě předsedal Leon Sverdlin (Renomia), dále ji tvořili René Jež (Lionhearted) a Miky Karas (ADC Czech Republic).
Zadaním bylo vytvořit kampaň pro program „Se sokolem do života“ zaměřený na rozvoj pohybových dovedností dětí ve věku 3-6 let v mateřských školkách. Jejím cílem je minimálně zdvojnásobit počet dětí účastnících se programu – zapojit tak do něj dalších 73 000 předškoláků.
První místo:
Druhé místo:
Třetí místo:
Honorary mention:
Ruší se Cannes Lions
Celosvětový tradiční festival Cannes Lions, který je s Young Lions provázán, se letos nakonec neuskuteční. Pořadatelé nejprve původní termín přesunuli z června na říjen, z důvodu neutuchající pandemie se však rozhodli akci nakonec zrušit úplně. Další tak proběhne až za rok od 21. do 25. června.