Následkem zavření škol, rušení kulturních i sportovních akcí a živých eventů se na internetu objevilo nespočet možností, jak si tyto zážitky vynahradit virtuálně z domova. Je jich dokonce tolik, že začal být problém o nich udržovat přehled. Marketingová agentura LCG New Media proto připravila projekt Protinude.cz, který všechny tyto aktivity sdružuje přehledně na jednom místě.
Zacvičit si denně jógu, zůstat v kondici s cvičebním plánem českých výsadkářů, navštívit virtuálně světová muzea nebo se naučit programovat pod vedením profesionálů. Portál Protinude.cz sdružuje na jednom místě různé aktivity, zábavu, kulturu nebo vzdělání, které můžete realizovat virtuálně z domovů a zdarma. Každý si tu přijde na své a kdokoliv také může zasílat své podněty a tipy, které by na webu neměly chybět.
„Projekt je úplně na startu a zatím nám chodí nižší desítky tipů, ale každý den jejich počet roste. Snažíme se vyvarovat vyloženě prvoplánovému promu firem, ale přidávat zajímavé aktivity například neziskovek. Prostě vše, co je teď na internetu zdarma a má podle nás pro lidi nějakou přidanou hodnotu,“ vysvětluje záměr portálu Protinude.cz Vojtěch Lambert z LCG New Media.