Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak se bavit a vzdělávat v karanténě? Projekt Protinude.cz sdružuje tipy

Následkem zavření škol, rušení kulturních i sportovních akcí a živých eventů se na internetu objevilo nespočet možností, jak si tyto zážitky vynahradit virtuálně z domova. Je jich dokonce tolik, že začal být problém o nich udržovat přehled. Marketingová agentura LCG New Media proto připravila projekt Protinude.cz, který všechny tyto aktivity sdružuje přehledně na jednom místě.

Zacvičit si denně jógu, zůstat v kondici s cvičebním plánem českých výsadkářů, navštívit virtuálně světová muzea nebo se naučit programovat pod vedením profesionálů. Portál Protinude.cz sdružuje na jednom místě různé aktivity, zábavu, kulturu nebo vzdělání, které můžete realizovat virtuálně z domovů a zdarma. Každý si tu přijde na své a kdokoliv také může zasílat své podněty a tipy, které by na webu neměly chybět.

„Projekt je úplně na startu a zatím nám chodí nižší desítky tipů, ale každý den jejich počet roste. Snažíme se vyvarovat vyloženě prvoplánovému promu firem, ale přidávat zajímavé aktivity například neziskovek. Prostě vše, co je teď na internetu zdarma a má podle nás pro lidi nějakou přidanou hodnotu,“ vysvětluje záměr portálu Protinude.cz Vojtěch Lambert z LCG New Media.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)