Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Iniciativa Zachraň hospodu vybrala za první týden sedm milionů korun

Iniciativa Zachraň hospodu, kterou na začátku dubna spustil Český svaz pivovarů a sladoven ve spolupráci s pivovary a dalšími partnery, zaznamenala po prvním týdnu ostrého provozu silný zájem hospodských i spotřebitelů. K aktuálnímu datu se do ní zapojilo na 2000 hospod a restaurací, kterým lidé přispěli zakoupením voucherů celkem 7 milionů korun.

Kampaň Zachraň hospodu byla spuštěna 2. dubna, kdy se začaly registrovat podniky. O týden později pak mohli spotřebitelé začít nakupovat vouchery, kterými podporují své oblíbené provozovny v nelehké situaci. Aktuálně se zapojilo už téměř 2 000 podniků a 3 000 lidí, kteří tak podpořili svou oblíbenou hospodu či restauraci. Celková výše příspěvků dosáhla necelých 7 milionů korun, podpořených podniků je aktuálně 730.

https://www.facebook.com/TydenikMarketingMedia/posts/10158493948437018?tn=-R

„Hospody i restaurace jsou zavřené už měsíc, nicméně výrazný úbytek hostů zaznamenaly už od začátku března. Podle současného plánu vlády se otevřou nejdříve koncem května, a to ještě v omezeném režimu,“ říká Martina Ferencová, výkonná ředitelka Českého svazu pivovaru a sladoven. „To znamená, že většina provozoven bude tři měsíce bez jakýchkoliv příjmů a řada z nich bude nucena bez další pomoci zavřít. Proto je extrémně důležité je v této době podpořit, abychom se v červnu měli vůbec kam vracet.“

Reklama
MMcite

Spotřebitelé mohou svůj oblíbený podnik podpořit na webu www.zachranhospodu.cz zakoupením poukazu, který uplatní, jakmile skončí současná opatření a hospody znovu otevřou. Vouchery je možné zakoupit v hodnotě 100, 200, 500 a 1 000 korun.

V České republice působí řádově 50 tisíc gastronomických zařízení a z toho více než 30 tisíc představují hospody a restaurace. V tuto chvíli je 90 procent hospod a restaurací zavřených a bez jakýchkoliv příjmů.

Společně s Českým svazem pivovarů a sladoven se k iniciativě připojily pivovary Bernard, Budějovický Budvar, Pivovar Antoš, Pivovary Staropramen, Plzeňský Prazdroj, Primátor, Starobrno a Svijany. Dalšími partnery jsou Becherovka, Bohemia Hop, Česká spořitelna, Dotykačka, Edenred, Jack Daniels, Mattoni, Karlovarské minerální vody, Kofola, Makro, Stock a Storyous.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)