Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hyundai začal prodávat vozy na Mall.cz. Jako první automobilka v Česku

V rámci rozšiřování online služeb zahajuje společnost Hyundai Motor Czech spolupráci s jedním z největších internetových obchodů na českém trhu, MALL.CZ.

„Jako progresivní značka udávající trendy v technologiích rádi využíváme také zajímavé příležitosti v komunikaci. Naše vozy plní potřeby široké škály zákazníků a internetový obchod MALL.CZ vnímáme jako tu pravou platformu pro jejich prezentaci,“ uvedla Jana Sekeráková, marketingová ředitelka společnosti Hyundai Motor Czech.

Modely Hyundai jsou prvními automobily v nabídce internetového obchodu MALL.CZ. Na výběr tam zařadila limitované edice, mimo jiné také modely vyráběné v České republice – například Hyundai Tucson, nejprodávanější model značky Hyundai v Evropě, v edici ADVENTURE, nebo i30 ALL INCLUSIVE ve variantách hatchback, fastback, nebo kombi. Nabídku doplňuje městské SUV KONA v limitované edici MYSTIC a v nejbližších dnech ji doplní také kompaktní modely i10 a i20, uvádí automobilka v tiskové zprábě. Hyundai Motor přidává akci: pokud si zákazník pořídí vůz nyní, získá voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup jakéhokoliv příslušenství Hyundai.

Reklama
ČEZ

„Na naší spolupráci s Hyundai se velmi těšíme, neboť jde o jednoho z  nejdůležitějších automobilových hráčů na českém trhu. Nové partnerství bereme jako výzvu, a hlavně průlomovou příležitost, jak našim zákazníkům nabídnout zboží z nového segmentu,“ komentuje zahájení nové spolupráce Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Nošovický výrobce Hyundai Motor Manufacturing Czech a české zastoupení značky Hyundai Motor Czech byl vidět v poslední době v rámci boje proti nemoci covid-19.

Společnost například vládě darovala částku ve výši 10 000 000 Kč. Kromě finančního daru také zajistila Moravskoslezskému kraji, městu Frýdek-Místek a obcím v okolí nošovického výrobního závodu 20 000 respirátorů typu FFP2 v celkové hodnotě 3 250 000 Kč. Hyundai také bezplatně zapůjčil své předváděcí vozy nemocnicím a zdravotnickým centrům napříč Českou republikou. Jednalo se například o Mobilní HOSPIC Strom života, Armádu spásy, Fakultní nemocnici v Ostravě a Brně, znojemskou pobočku Červeného Kříže nebo domovy pro seniory.

Picture of Externí autor

Externí autor

Příspěvky externích autorů a stálých spolupracovníků redakce.
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)