Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hollandia daruje zákazníkům roušky. „Chceme jim pomoci i poděkovat“

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary připravila pro své zákazníky v Česku speciální formu pomoci. Členům věrnostního Hollandia Clubu věnuje zdarma 20 tisíc roušek. Dalších tisíc kusů daruje Klokánkům. Kompletaci a balení zásilek od čtvrtka 16. dubna zajišťuje logistická společnost HOPI.

„Chceme našim věrným zákazníkům po celém Česku nejen pomoci, ale také poděkovat. Právě díky nim a jejich velkému zájmu o naše výrobky se současná situace Hollandie výrazněji nedotkla. Jejich podporu bychom jim proto nyní chtěli alespoň částečně vrátit. Spolu s rouškou, která stále platí za nedostatkové zboží, od nás proto každý obdrží i děkovný dopis,“ řekl marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.

Podle Škody se přitom jedná o jednu z největších hromadných rozesílek ochranných pomůcek od jednoho odesílatele během nouzového stavu. „Máme informace, že naši zákazníci by měli mít roušky k dispozici nejpozději do pěti pracovních dnů. Zpravidla to však bývá i mnohem dříve, určitě je tak budou moci využít v době nouzového stavu,“ doplnil Škoda.

Reklama

Distribuce bude probíhat ve čtyřech vlnách v závislosti na strojních kapacitách logistické společnosti HOPI s.r.o. „První část zásilky bude kompletována ve čtvrtek 16. dubna v logistickém centru DC HOPI Jažlovice. V podvečerních hodinách pak bude předána k odeslání. Díky našim kapacitám zvládneme za den zabalit zhruba 4 tisíce zásilek s rouškami a děkovnými dopisy. S přihlédnutím k víkendu tedy očekáváme, že poslední várka bude expedována v úterý,“ sdělil Ondřej Rupert ze společnosti HOPI.

Samotné pořízení chirurgických roušek vyšlo na téměř půl milionu korun. „V posledních týdnech jsme detailně sledovali dostupnost ochranných prostředků na trzích doma i v zahraničí. Snažili jsme se pružně reagovat a jakmile bylo možné alokovat roušky v potřebném počtu, učinili jsme tak prakticky z minuty na minutu. Rychlost jednání byla v tomto směru klíčová,“ uvedl Pavol Kurilla z Hopi Holding, jehož součástí je i Hollandia.

https://www.facebook.com/HollandiaCZ/photos/a.262858404063570/1130429663973102/?type=3&theater

Podle Jana Škody s sebou nese doručení roušek až do schránek členům Hollandia Clubu nesporné výhody. Některá města či obce sice rozdávají ochranné pomůcky svým obyvatelům zdarma, pro lidi to však znamená vydat se na frekventovaná distribuční místa, kde je riziko nákazy vyšší. „Naši zákazníci nebudou muset nic riskovat nebo někam cestovat. Pouze si zajdou do schránky a roušku budou mít zdarma k dispozici,“ doplnil marketingový manažer Hollandie.

Hollandia Club má v Česku okolo 20 tisíc členů, společnost Hollandia proto ještě před nákupem roušek počítala s určitou rezervou. Celkem má k dispozici 21 tisíc kusů ochranných pomůcek. Zbylých zhruba tisíc roušek chce proto věnovat těm, kteří je potřebují. Začátkem příštího týdne proto zamíří také Fondu ohrožených dětí Klokánek, se kterým Hollandia již v minulosti spolupracovala.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)