Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Hledáme cesty, aby bylo méně nejistoty.“ Deník E15 vysílá nový diskusní pořad

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk, jehož podtitulem a ústřední hodnotou je Jak ekonomicky přežít krizi. Webový speciál má být zpravodajským i servisním místem pro lidi a firmy, má jim poradit, kde si zažádat o pomoc, a slibuje přinést inspirativní příběhy firem, které „to daly“.

Vlajkovou lodí speciálu je diskusní videopořad s názvem Dáme to. Moderátorem a průvodcem pořadu, který se bude zabývat ekonomickými aspekty současné koronavirové krize, jejími dopady na lidi a podniky a také řešeními navrhovanými vládou či odborníky, je ekonom Dominik Stroukal. „Dáme to? To je otázka, kterou si v souvislosti se současnou situací položil snad každý. Společně s našimi hosty hledáme cesty k tomu, aby bylo méně nejistoty a odpověď na tuto otázku byla nakonec kladná – dáme to,“ komentuje název a obsah nového videopořadu Dominik Stroukal.

Tématem prvního dílu pořadu Dáme to bylo bydlení, konkrétně výše nájmů, otázka cen nemovitostí nebo odkladu nájmů a splátek u lidí i firem. Diskutovali Milan Krček, místopředseda Občanského sdružení majitelů domů v ČR, a David Mazáček, ekonom a expert na nemovitosti z Fakulty financí a účetnictví VŠE. Příští týden bude tématem pořadu Dáme to vzdělávání.

Reklama
Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)