Garnier daruje na boj s koronavirem milion eur. „Podpora je naší povinností“

Značka Garnier přispěje jeden milion eur na podporu úsilí v boji proti onemocnění COVID-19.

Tyto finanční prostředky budou poskytnuty jako naléhavá pomoc lidem, které toto onemocnění zasáhlo a ohrožuje nejvíce, a to prostřednictvím Francouzského Červeného kříže. Francouzský Červený kříž je součástí Mezinárodní federace organizací Červeného kříže a Červeného půlměsíce (IFRC).

Vedle toho Garnier, jako součást širšího programu solidarity realizovaného skupinou L´Oréal v celé Evropě na podporu boje proti koronaviru, vyrobí miliony balení čistících hydro-alkoholových gelů Pure Active na ruce, které budou bezplatně distribuovány mezi zaměstnance partnerských super a hypermarketů, drogerií a e-shopů. V České republice se jedná například o obchodní řetězce Ahold, Tesco, Makro a Kaufland, dále sítě drogerií dm či Rossmann a internetové obchody Espace, Notino a další. V rámci České republiky, Slovenska a Maďarska se jedná o bezmála 70 000 kusů.

Od června 2020 budou čistící gely Pure Active na ruce k prodeji také pro zákazníky.

Poskytnutím věcného daru v podobě čistících hydro-alkoholových gelů vyjadřuje značka Garnier svůj velký dík všem, kteří neúnavně pracují a podporují nás v našem každodenním životě, zároveň jim poskytuje dnes tolik potřebnou ochranu.

„V Garnier věříme, že je naší povinností podporovat ty, kteří každý den stojí v první linii a svou prací pomáhají chránit ty nejzranitelnější jedince po celém světě,“ říká Adrian Koskas, Garnier Global Brand President.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen