„Fenomén Ordinace a Ulice.“ Časopis Tina vydá speciál o obou seriálech

Týdeník Tina mediální skupiny MAFRA v rámci společného projektu s  TV Nova připravil speciální vydání pro fanoušky seriálů Ordinace v růžové zahradě 2 a Ulice. Na 120 stranách speciálu s názvem Fenomén Ordinace a Ulice najdou přehled toho nejzajímavějšího, co se za dobu patnácti let vysílání na televizní obrazovce odehrálo. Speciál bude v prodeji od 15. dubna 2020.

„Časopis Fenomén Ordinace a Ulice je dalším ze společných projektů našeho vydavatelství s TV Nova, v rámci nichž se snažíme přenášet úspěšné a divácky oblíbené televizní formáty do tištěné podoby,“ říká Dana Vajglová, Publisherka časopisu Tina.

Speciál Fenomén Ordinace a Ulice bude rozdělen do dvou částí: První je věnována seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 a představí 15 let života v Ordinaci, dějové okamžiky, osudové zvraty, seriálové stálice i hrdiny jednotlivých epizod, legendární scény, vztahové propletence i zákeřné intriky. Chybět nebudou ani postřehy herců o jejich seriálových postavách, pohledy do zákulisí nebo rozhovory s tvůrci seriálu.

Druhá část speciálu čtenáře zavede mezi obyvatele Ulice a přiblíží, co společně prožívají členové seriálových rodin i jednotlivci, jak se vyvíjí jejich osudy, nebo jaká dramata se odehrávají nejen za dveřmi bytů. Poodhalí tajemství seriálových hrdinů a připomene, jak šel čas s dětskými představiteli. Společně s architektem nahlédne do zákulisí a prozradí, jak se stavěla Ulice.

Příznivci obou seriálů si navíc mohou zasoutěžit o komparzní roli v seriálu, který mají rádi. Soutěžní křížovky pak nabízejí výhry v podobě dárkových předmětů s logem seriálů a také půlroční předplatné týdeníku Tina.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345