Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ceny České eventové asociace vyhrál Autodialog s Václavem Havlem

Grand Prix cenu České eventové asociace vyhrál Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody.

Výroční ceny České eventové asociace za rok 2020 byly v pondělí rozdány poprvé ve formě online. Akce byla vysílána ze studia a díky živým vstupům z nejrůznějších lokací nepostrádala humor, napětí i emoce.

Virtuální i skutečné předávání cen

Nominovaní ani vítězové nebyli ochuzeni o ceny, které jim virtuálně předaly prostřednictvím video hovorů osobnosti jako Tomáš Hanák, Libor Bouček, Tomáš Měcháček nebo Jakub Kohák.

Reklama
ČEZ

Cenu Grand Prix za Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody vytvořený pro „Památník ticha, Bubny“ předal překvapenému oslavujícímu týmu Ostrovů na Puškinově náměstí v Praze Kapitán Demo.

Podrobnou reportáž s ukázkami vítězných prací si budete moci přečíst v magazínu Marketing & Media v pondělí 4. 5.

První ceny v jednotlivých kategoriích si odnáší Art 4 Promotion (B2B eventy – na podporu obchodních vztahů), Fox Hunter (B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky), Event Arena společně s Dudes&Barbies (B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností), Quix Event (B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci), Ostrovy (Zábava a showbusiness – veřejné eventy a  festivaly), Future Production (Odborné konference, fóra a kongresy + Výstavy, veletrhy a oborové festivaly).

Výsledky jednotlivých kategorií

Absolutní vítěz

Ostrovy – Památník ticha, Bubny – Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody

B2B eventy – na podporu obchodních vztahů

1. místo: Art4promotion – TV Nova – 25 let TV Nova galaevent a multimedia show

2. místo: Fox Hunter – Mercedes-Benz Česká republika – Offroad Driving Experience

3. místo: Renegadz – Porsche Central and Eastern Europe – Porsche Taycan CEE Launch

B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky

1. místo: Fox Hunter – Bvlgari – The Joy of Colours

2. místo: NEXT LEVEL – JT International – Objevte více muziky

3. místo: CREATIVE PRO (CZ) – adidas ČR – RUN FOR THE OCEANS

B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností

1. místo: EVENT ARENA společně s Dudes&Barbies – H & M Hennes & Mauritz CZ – H&M ELEMENTS

2. místo: Brothers – Renault – Renault Designblok 2019 – prezentace hlavního partnera

3. místo: EVENT ARENA společně s Peppermint – Mondelez / Milka – Ester

B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci

1. místo: QUIX EVENT – Grupo TV1 / Shell – Eventy pro zaměstnance brazilské SHELL

2. místo: Česká spořitelna – Česká spořitelna – Spořka fest ’19

3. místo: JCHP / Birel Advertising – Československá obchodní banka – ČSOB Kampus Festival

Zábava a showbusiness (veřejné eventy a festivaly)

1. místo: Ostrovy – Památník ticha, Bubny – Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody

2. místo: MVP events – MVP events – MOON 50: zpátky na Měsíc

3. místo: Art4promotion – ČEZ – generální partner – MAN ON THE MOON multimedia show

Odborné konference, fóra a kongresy + Výstavy, veletrhy a oborové festivaly

1. místo: Future Production – Future Port Prague

2. místo: Up In The Air – Startup World Cup & Summit

3. místo: Acomware – Eshopista: Budování značky v e-commerce

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu