V pátek byla zahájena soutěž Young Lions. Vzhledem k aktuálním okolnostem souvisejícím s pandemií koronaviru letos probíhá pouze online formou.
Soutěž určená talentům do 30 let začala v pátek 27. března zadáním kategorie Media. Soutěžící dostali za úkol vytvořit kampaň pro Českou obec sokolskou, která má ke cvičení v Sokole motivovat předškolní děti.
Účastníci si musí vystačit s rozpočtem do milionu korun. K dispozici dostali 24 hodin času na přípravu. Poté návrh odprezentují porotě, která položí dodatečné otázky.
Porotu pro Media tvoří předseda Jakub Hodboď (ze společnosti Ogilvy), Petr Čech (Havas), Pavel Galík (Omnicom Media Group) a Gert Laubscher (DDB).
Dále se „lvíčata“ utkají v kategoriích Digital, PR, Prints a Marketers.
Mediálním partnerem soutěže Young Lions je magazín Marketing & Media.