Vodafone spustil novou digitální televizi. Nabízí přes 130 programů

Sledování pořadů až sedm dní zpětně, přes 130 kanálů a dostupnost tam, kde je dostupný internet s minimální rychlostí alespoň 3 megabity za sekundu. To je Vodafone TV, nový produkt, který vstupuje na český trh.

Vodafone přichází na český trh s novinkou ve svém portfoliu – Vodafone TV. Jde o placenou internetovou televizi, globální produkt skupiny Vodafone, a je možné si ji pořídit se set-top boxem a pak využívat i přes aplikaci pro mobilní zařízení, jako je telefon a tablet. Televize funguje jak s pevným internetem od Vodafonu, tak i od jiných poskytovatelů.

„Pro novou televizi není potřeba nikam chodit, stačí ji jen objednat a vše důležité přijde poštou. Skupina Vodafone je dnes, po společnosti Sky, druhým největším poskytovatelem televizního vysílání v Evropě, a bylo tedy jen otázkou času, kdy se spustí Vodafone TV i v České republice. Jsem rád, že se nám to podařilo právě nyní. Spojujeme to nejlepší z klasické televize a videotéky,“ říká Quique Vivas, viceprezident Vodafonu Czech Republic pro nefiremní zákazníky.

Od 150 korun měsíčně

Vodafone TV přináší 3 programové balíčky – Klasik (přes 55 TV stanic), Komfort (přes 110 stanic) a Komplet (přes 130 stanic). V kombinované nabídce, tedy při pořízení pevného internetu od Vodafonu, zákazník zaplatí podle balíčku 150, 300 a 600 korun měsíčně včetně pronájmu set-top boxu.

„Diváky Vodafone TV čeká jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní a také náš vlastní firmware set-top boxu, který znamená velice rychlou odezvu na zadávané pokyny. Set-top box je připravený i na vysoké rozlišení obrazu ve 4K,“ popisuje Quique Vivas.

Nahrávání pořadů do cloudu

Televize nabízí sledování už odvysílaných pořadů, a to až 7 dní zpětně. Dále také nahrávání do cloudového úložiště, díky čemuž jsou nahrávky k dispozici na všech dostupných platformách, kapacita je 100 hodin záznamu. Dostupná je i funkce nahrávání všech dílů vybraného pořadu nebo seriálu. Kdo nebude chtít ve vysílání propásnout žádnou filmovou scénu nebo zprávu, může si od televize odskočit a přitom použít funkci play/pause.

Kdo bude chtít, najde obsah jak v původním cizojazyčném znění s titulky, tak i s českým dabingem.

Televize obsahuje sekci pro děti – umožňuje nastavení věku dítěte a rodičovského PIN kódu. Děti mohou sledovat vybraný obsah relevantní pro jejich věk a bez zadání rodičovského PIN se nedostanou zpět do plnohodnotné nabídky kanálů.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen