Jedna z největších středoevropských konferencí o digitálním marketingu letos proběhne v dosud neurčeném termínu online. Marketing Festival se měl původně konat v Kongresovém centru v Praze 22. až 24. dubna.
„Současná situace pro nás všechny představuje nejen velkou výzvu, ale může to být zároveň možnost vyzkoušet jiné formáty, do kterých bychom za jiných okolností pravděpodobně nešli,“ hledal pozitiva Jindřich Fáborský, zakladatel akce, která se v minulosti konala vedle Prahy i v Brně a v Ostravě.
„Do festivalu jsme investovali spoustu času i peněz, nechtěli jsme ho proto jen tak pustit k vodě,“ uvedl Fáborský. „Jsem obhájce tradičního pojetí konferencí, kde nechybí osobní kontakt, emoce, pocity, seznamování se s lidmi, párty, koncerty… to je pro mě důležité i u Marketing Festivalu. Přesto je pro nás v této chvíli jediným řešením přesunout konferenci online. Virtuální konference fungují už několik let a rozhodně nejsou ničím novým. Výzvou pro všechny ale bude najít formát a způsob, kterým lidem fyzický kontakt alespoň částečně vynahradíme.“
„Jakmile to bude možné, plánujeme vypravit do světa našeho Jana Kosteru a produkční tým libereckého FULLART studia, aby navštívili naše řečníky a natočili s nimi přednášky na míru Marketing Festivalu. Jinak řečeno, prostě doručíme kvalitní vzdělávací obsah, za který si naši účastníci zaplatili – včetně možnosti klást řečníkům dotazy,“ zdůraznil Fáborský.
Čas konání zatím nebyl stanoven. Dle Fáborského slov je pravděpodobné, že se akce kvůli situacu s koronavirem neuskuteční v původně plánovaném termínu „živé“ akce (22. až 24. dubna).
„Osobní setkání však pro nás zůstává i v příštích letech prioritou. Proto každý majitel letošní vstupenky dostane 50% slevu na vstupenku na příští ročník, který se uskuteční 23. dubna 2021. Už nyní máme potvrzených několik skvělých řečníků. Prvním je Mark Ritson, dále pak autor knihy The Choice Factory Richard Shotton a další jména budeme postupně oznamovat,“ dodal Fáborský.