Tandem Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák, který do prosince vedl agenturu VMLY&R, stojí za právě spuštěnou kampaní na dobročinný projekt Bageterie Boulevard pod názvem „Jedeme k těm, kteří jedou dál“. Kampaň, jejíž součástí je i spot, startuje tzv. Plán B, komunikační platformu, která vznikla právě v nové agentuře Svěrákové a Dvořáka. Podle vyjádření společnosti má dlouhodobě profilovat značku Bageterie Boulevard jako tu, „které záleží na vyváženém životním stylu, do kterého patří nejen dobré jídlo, ale také pravidelný pohyb jako základ posilování zdraví a imunity“.
„Kristián Hynek, mistr Evropy a vicemistr světa horských kol, vyráží každý den s týmem cyklistů ze základny Bageterie Boulevard s batohy plnými polévky za pracovníky odběrových míst,“ píše se v tiskové zprávě společnosti, která pokračuje: „V období, kdy byly profesionálním sportovcům zrušeny závody, to berou jako způsob, jak využít hodiny tréninku ve prospěch těch, kterým právě teď docházejí síly. Hynek zároveň vyzývá další sportovce na kolech, aby se do pomoci zapojili.“
Ve VMLY&R se Tereza Svěráková (coby kreativní ředitelka) a Tomáš Dvořák (výkonný ředitel) starali třeba o Českou spořitelnu a Pilsner Urquell. Svěráková, která do Y&R přešla v roce 2014 z Leagas Delaney, stojí také například za oceňovanými kampaněmi pro Post Bellum (2019) nebo News Week (zlatý a stříbrný lev z Cannes Lions za tiskovou kampaň, 2017), ale také za kampaní s názvem Sami jsme byli uprchlíci (2016) pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky. V roce 2017 zařadil mezinárodní časopis o reklamě Adweek Terezu Svěrákovou mezi deset nových nejlepších tvůrčích profesionálů v oblasti marketingu.