Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sponzoři biatlonu počítají ztráty. Na stadion vyslali alespoň virtuální fanoušky

Verdikt Bezpečnostní rady státu o zákazu vstupu diváků na biatlonový Světový pohár v Novém Městě na Moravě se dotkl i hlavních sponzorů.

Generální partner Českého svazu biatlonu Generali Česká pojišťovna kvůli nepřítomnosti fanoušků na tribunách mírně upravovala kampaně. „Byly koncipovány online a tak, že běžely v drtivé většině už před samotnými závody, proto nešlo o nic radikálního,“ uvedl pro MaM.cz tiskový mluvčí společnosti Honza Marek. „Poradili jsme si tak, abychom byli spokojení my i naše cílová skupina,“ konstatoval.

Marek připomněl, že se firma pokusí alespoň částečně pomoci atmosféře kolem trati. „Spontánně jsme se s Českým svazem biatlonu domluvili, že zkusíme poslat fanouškovskou podporu alespoň virtuálně, a zároveň pomoct organizátorům tím, že odkoupíme část reklamních předmětů, které byly připravené k prodeji ve Vysočina Areně,“ uvedl Marek.

Reklama

Fanoušci na obrazovkách

„Vznikla aktivita #fandimsgeneraliceskou. V ní vyzýváme všechny biatlonové fanoušky, aby nahrávali na instagram svoje fotky, jak fandí, a přidali tento hashtag. Fotky, které lidé nahrají, pak po domluvě s organizátory budeme promítat přímo na obrazovkách podél trati, a tím alespoň virtuálně zařídíme fanouškovskou základnu. Prvních 500 autorů fotek navíc vyhraje biatlonovou čepici, kterou by si jinak mohli koupit na místě,“ dodal Marek.

K jaké finanční ztrátě nastalou situací došlo, pojišťovací společnost nekonkretizovala. „Máme hrubé odhady, které budeme zpřesňovat i po konzultaci s partnery. Nejsou definitivní. Zatím je tak nemůžeme zveřejnit.“

„Prioritou je zdraví lidí, proto naprosto respektujeme rozhodnutí o zrušení účasti diváků“

Ztráty ještě nevyčísloval ani další z klíčových partnerů svazu firma Hamé. „Pro naši společnost je prioritou zdraví lidí, proto naprosto respektujeme rozhodnutí o zrušení účasti diváků,“ sdělil MaM.cz za kunovickou společnost Milan Linka.

Firma Hamé strategii kampaní v souvislosti se situací kolem diváků neměnila. Stejně tak stavební skupina PSG, potvrdila mluvčí posledního z hlavních sponzorů svazu.

Stát slovy premiéra Andreje Babiše přislíbil finanční kompenzaci organizátorům. Zda o nějakou formu náhrady budou usilovat i sponzoři, není před skončením závodů jasné. „S Českým svazem biatlonu budeme společnou cestu, jak vzniklou situaci řešit, teprve hledat. Určitě ale ne dříve, než skončí chystaný Světový pohár,“ pravil Marek z Generali České pojišťovny.

Biatlon ve Vysočina areně probíhá bez diváků na základě rozhodnutí devítičlenné Bezpečnostní rady státu v čele s premiérem Andrejem Babišem. Snaží se tak zamezit hrozbě dalšího šíření koronaviru COVID-19.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)