Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

SodaStream cílí na maminky. Firma vsadila na spoty v rádiích

Značka SodaStream, která se specializuje na domácí přípravu perlivé vody, spustí v březnu rozhlasovou kampaň. Sada dvou spotů bude vysílána během celého měsíce na celostátních frekvencích rádií Evropa 2 a Frekvence 1. Tématem je potravinářský CO2 plyn a limitovaná edice SodaStream Spirit Italian Spritz.

Rozhlasovou kampaň využívá ke zvýšení a podpoře prodeje SodaStream opakovaně. „S reklamami v rádiích máme dlouhodobě dobrou zkušenost, naši zákazníci na spoty v rozhlase reagují velmi pozitivně,“ prozrazuje Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR. Hlas oběma dvacetivteřinovým spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková a cílovou skupinou jsou maminky ve věkové kategorii 25+. Kreativa rozhlasových spotů vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

První spot prezentuje výrobníky SodaStream jako alternativu k namáhavému nošení těžkých balíků vod, pomocí nichž si lze čerstvou perlivou vodu nachystat v pohodlí domova. Rovněž připomíná limitovanou edici Spirit Italian Spritz. Sada obsahuje výrobník Spirit White, bombičku s CO2 plynem, dvě designové sklenice, dvě lahve Fuse o velikosti 1 l a dámskou lahev do kabelky o objemu 0,5 l. Poslední složkou je příchuť Italian Spritz, s níž si připravíte nealkoholickou verzi oblíbeného nápoje.

Reklama
ČEZ

Tématem druhého spotu je plyn CO2 pro výrobníky perlivé vody SodaStream. Bombičky s plynovou náplní CO2 dodávány v potravinářské kvalitě a vydrží až na 80 litrů domácí perlivé vodyv závislosti na typu výrobníku a síle perlení nápojů. „Prostřednictvím kampaně chceme také upozornit na to, že je pro nás mimořádně důležitý uživatelský komfort našich zákazníků.  A proto umožňujeme po spotřebování náplně výměnu bombičky pouze za cenu plynové náplně, a to v neustále se rozšiřující síti autorizovaných míst, která momentálně čítá více než 2500 lokací,“ uvádí Michal Panis.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)