Reklama
Megaboard

PŘEHLEDNĚ: Jak se změnil on-line prodej? Kategorie potravin rostla o 308 %

Během posledních týdnů došlo k výrazným změnám v objemech prodejů v jednotlivých segmentech e-commerce. Nejvíce vzrostly kategorie potravin o 308 %, drogistického zboží o 264 % a drogerie o 113 %. Data, která porovnávají období 1. až 22. 2. a 1. až 22. 3., zaznamenala zveřejnila nezávislá služba Balikobot.cz.

Výrazné nárůsty zaznamenaly také kategorie hobby a zahrada o 95 % (barvy a laky o 2000 %), kuchyňské potřeby o 81 %, textilu a hraček shodně o 74 %, elektroniky o 40 % a bílého zboží o 35 %. Rostly také prodeje krmiva a potřeb pro domácí mazlíčky o 33 %, školních pomůcek o 24 % nebo kategorie koupelny a doplňky o 18 %. Oproti tomu klesají online prodeje oblečení o 10 % nebo auto/moto a pneumatik o 5 %.

„Čistě kamenné prodejny se přesouvají do online prostředí, zakládají e-shopy a snaží se prodat svoje zásoby, např. kavárny prodávají kávu přes e-shopy,“ říká potvrzuje Martin Šauer, jednatel nezávislé služby Balikobot.cz.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále