Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Outletové centrum brojí proti virům. Spustilo kampaň „Pomeranč pro vaši imunitu“

Na situaci kolem šířením virů reaguje pražské outletové centrum Premium Outlet Prague Airport (POP) spuštěním kampaně „Pomeranč pro Vaši imunitu“. Každý zákazník nyní dostane ke svému nákupu pomeranč na posílení imunitního systému.

„Jednou z možností, jak se proti nemocím rychle obrnit a bránit, je pravidelná konzumace ovoce, které je plné vitamínů a antioxidantů bojujících proti volným radikálům oslabující právě naši imunitu,“ upozorňuje v tiskové zprávě POP.

„Postupy, které v těchto dnech činíme, rozhodně nechceme vyvolávat žádnou paniku“

V rámci kampaně „Pomeranč pro vaši imunitu“, která má za jeden z cílů upozornit na důležitost kvalitní každodenní péči o imunitní systém, od teď dostane každý z návštěvníků nákupního střediska pomeranč zdarma.

Reklama
Know

Dále POP upozorňuje, že se není třeba návštěvy outletového centra obávat, protože byla zavedena i další preventivní opatření s cílem eliminovat riziko. Na všech veřejných i služebních toaletách je do zásobníků pravidelně doplňováno mýdlo s příměsí dezinfekce. Probíhá průběžný denní úklid, včetně mytí madel a klik dveří. A součástí nočního intenzivního úklidu ve všech veřejných prostorech je i dezinfekce podlahových ploch za použití speciálních přípravků.

„Postupy, které v těchto dnech činíme, rozhodně nechceme vyvolávat žádnou paniku, ale pouze jsme přijali doporučení odpovědných úřadů. Na základě toho jsme nastavili řadu interních postupů pro možné případy vývoje v dalších dnech a týdnech ve spolupráci s našimi servisními organizacemi, které jsou samozřejmě profesionálně vyškoleny pro všechny alternativy,“ vysvětluje Tomáš Duroň, ředitel Premium Outlet Prague Airport.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)