Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Diváci budou moci ovládat kamery. Nová televize pro milovníky přírody zahájila vysílání

Vysílání pro milovníky přírody se v tuzemsku etablovalo. Po stanici The Fishing & Hunting přichází distribuční společnost AXOCOM s již druhým kanálem se zaměřením na přírodu i zvířata. Od března nabízí ve svém distribučním portfoliu také stanici Park TV, jejíž vysílání je pojaté jako slow TV. Park TV je jediný takto koncipovaný kanál svého druhu ve střední Evropě.

„Jde o zajímavý koncept cílící hlavně na milovníky přírody. Toto vysílání přináší domů zejména pohodu a edukaci o světě zvířat,“ přibližuje Erika Luzsicza, ředitelka společnosti AXOCOM.

Stanice přináší ty nejzajímavější záběry z více než devadesáti kamer, které jsou nenápadně umístěné v parcích, záchranných stanicích, ale také v zoologických zahradách a volné přírodě. Slibují tak zachytit okamžiky, které nejsou běžně k vidění ani ošetřovatelům, nebo návštěvníkům zahrad či kolemjdoucím. Zároveň plní edukační formu.

Reklama
ČEZ

Chystají se kvízy

Park TV totiž přináší u vybraných záběrů i informace v podobě zvukového či textového komentáře. Sledovat je možné až 70 druhů zvířat. Součástí je i zpravodajství o zásadních událostech z přírodní říše ze zahraničí.

Přidanou hodnotou má být funkce HbbTV. „Ta umožní, že ve vybraných časech budou diváci sami ovládat předem vybrané a nastavené kamery,“ doplnila Luzsicza s tím, že zajímavostí jsou i připravované kvízy.

Popularitu pořadů se zaměřením na přírodu již před lety potvrdila stanice The Fishing & Huntig, jejíž doménou jsou pořady věnující se rybaření a lovu. Vysílá od roku 2008. Ještě téhož roku bylo možné televizní kanál naladit v Rumunsku, Česku a na Slovensku, posléze i v Polsku a v Bulharsku. V uplynulých letech se pak vysílání rozšířilo o další země západní Evropy. Stanice má v současnosti přes 10 milionů předplatitelů v regionu CEE.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)