„Nemůžeme předstírat, že se nic neděje.“ Předávání LIA se letos neuskuteční

Pořadatelé prestižních London International Awards (LIA) se z důvodu šíření epidemie koronaviru rozhodli letošní ročník zrušit. Akce se uskuteční až za rok.

V LIA jsou oceňovány úspěchy například v oblasti reklamy, digitálních médií či výroby.

„Domníváme se, že by bylo nevhodné, kdybychom předstírali, že se nic neděje. Proto jsme se rozhodli letos neotevřít registrační systém,“ uvedli pořadatelé v prohlášení. „Bylo by těžké uvažovat o tom, koho ocenit, když tolik lidí trpí. Naše soutěž se vrátí v roce 2021, kdy společně znovu oslavíme skvělou práci, inspiraci a mladé tvůrce,“ dodávají.

Předávání cen London International Awards se nebude konat vůbec poprvé v historii. První ročník se přitom uskutečnil už v roce 1986.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk