Agentura Socialsharks získala do svého portfolia klientů společnost Witty Trade s.r.o., distributora značky Xiaomi. O správu českých kanálů na Instagramu a Facebooku se Žraloci starají od února 2020. Kromě telefonů budou na sítích komunikovat také jejich chytrou domácnost.
Xiaomi se dosud na svých sítích zaměřovalo na růst své fanouškovské základny, nyní se se Socialsharks strategie mění. Důraz bude kladen také na výkonnostní kampaně a prohloubení povědomí o značce. Socialsharks u Xiaomi vsadí na jednoduché vizuály postů a zdůraznění KSP jednotlivých produktů.
Součástí spolupráce je také péče o zákazníky na Facebooku, Instagramu a jiných online platformách a následné budování komunity. Cílem komunikace je budování povědomí o Xiaomi, jako lídrovi na poli technologií a propagace produktového portfolia značky.
„Xiaomi má samo o sobě spoustu věrných příznivců a fanoušků. Proto jsme zvolili strategii, díky které naplno využijeme potenciál sociálních sítí. Plánujeme tak přivést klientovi nové zákazníky, oslovit další cílové skupiny a zároveň posilovat loajalitu stávajících zákazníků. Chceme, aby se uživatelům dostala stejná odborná péče jako na prodejně, proto jsme se chopili péče o zákazníka více komplexně. Díky tomu nejen že posilujeme pozitivní sentiment kolem značky, ale zároveň poskytujeme i technickou podporu.” říká Nikol Stolle, CEO Socialsharks.
„My ve Witty Trade jsme velice rádi, že jsme naše sociální sítě vložili do rukou zkušených a kvalifikovaných lidí, kterými Socialsharks disponuje. Jejich náboj a tah na branku nám určitě pomůže vybudovat ještě silnější fanouškovskou základnu, a prohloubí povědomí o značce.“ říká Michal Franko, marketingový ředitel Witty Trade.