Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

VIDEO: Modrý kód a Český červený kříž pomáhají s osvětou proti koronaviru

Skupina Prima a Český červený kříž spouští osvětovou kampaň, která veřejnosti radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. Od soboty 21. března se tak diváci setkávají na všech kanálech Primy se seriálovými hrdiny, kteří jim budou názorně vysvětlovat, jak si správně mýt ruce, proč nosit roušku, jak správně kašlat nebo kam volat v případě příznaků.

Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský. Jejich koncept navazuje na předchozí dvě osvětové kampaně s názvem „Když jde o život“, ve kterých již účinkovali oba zmínění aktéři, dále Sabina Laurinová, Jiří Štěpnička, Marek Němec, Eva Josefíková, Eva Burešová, Tomáš Měcháček, Ondřej Rychlý a Sandra Nováková.

„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Reklama
Know

„Jsme potěšeni, že se nám v tak krátkém čase podařilo natočit dva spoty na téma aktuálních preventivních opatření, která pomohou ochránit zdraví nás všech. Velice bych chtěla poděkovat celému štábu, a především hercům, kteří souhlasili, že i v této náročné době, kdy se musí dodržovat mimořádná preventivní hygienická opatření, spoty natočí. Věříme, že se tak jako v předchozích případech tyto spoty dostanou skutečně ke každému a pomohou zvýšit povědomí,“ uvádí Miroslava Jirůtková, vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže.

Pomáhat je prima

Osvětová kampaň s populárními tvářemi Modrého kódu není jedinou aktivitou, kterou skupina Prima pomáhá. „Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ dodává marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha. V neposlední řadě skupina Prima nakoupila i 50 000 ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.

Třetí řadu osvětové kampaně seriálu Modrý kód pro skupinu Prima natočil tým audiovizuálního studia DEPARTMENT. Kromě všech televizních kanálů, online médií, HbbTV a sociálních sítí skupiny Prima budou instruktážní spoty přístupné také na oficiálních stránkách Českého červeného kříže www.cervenykriz.eu a na stránkách www.modrykodpomaha.cz.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)