Síť prodejen Marionnaud Paris uvádí nové číslo svého časopisu a startuje tak jarní kampaň věnovanou péči o pleť.
Magazín Marionnaud, který doposud plnil především funkci katalogu výrobků a informoval zákazníky o slevách a dárcích k nákupu, přichází s novým konceptem. Pod vedením dlouholeté šéfredaktorky časopisu Žena a život Michaely Kramárové vznikl na podzim 2019 magazín, který kromě servisu nabízí i původní články, rozhovory a doporučení v oblasti péče o pleť. Jarní číslo vychází 1. března 2020 a tváří titulní strany je herečka Vica Kerekes.
„Hlavním cílem bylo upravit obsah, z produktového katalogu se stal lifestylový magazín, který kromě novinek v sortimentu přináší spoustu kvalitního obsahu. Chtěli jsme, aby zákazníci měli chuť a důvod magazín pravidelně číst a aby byl přínosem pro jejich každodenní život,“ vysvětluje Marcela Holečková z marketingu značky Marionnaud.
Magazín Marionnaud je k dostání v Čechách a na Slovensku (84 stran) a ve zkrácené podobě (34 stran) i v Maďarsku. Magazín vychází třikrát ročně – vždy jarní, podzimní a vánoční číslo.
Spolu s Kramárovou se na tvorbě časopisu podílí Helena-Kateřina Fialová (první šéfredaktorka české Elle), Veronika Hesounová (editorka) a o grafickou podobu se stará Jana Urbánková (dlouholetá art directorka Ženy a život). Letos na jaře zvyšuje Marionnaud náklad svého magazínu na 50 tisíc kusů.
Marketing Marionnaud plánuje pro rok 2020 mnoho změn v komunikaci se zákazníky, jejichž cílem bude upevnění pozice Marionnaud coby jedničky na českém trhu v oblasti péče o pleť. Značka také vloni angažovala novou agenturu pro PR a influencerské operace, stará se o ni nedori. Pod taktovkou kreativní komunikační agentury Pavla Eichlera už Marionnaud navázal spolupráci se třemi ambasadorkami: Vicou Kerekes, rapperkou Sharlotou a bývalou tenistkou Lucií Šafářovou.
Autor: Ondřej Fér