Časopis Marionnaud se mění. „Z katalogu se stal lifestylový magazín“

Síť prodejen Marionnaud Paris uvádí nové číslo svého časopisu a startuje tak jarní kampaň věnovanou péči o pleť.

Magazín Marionnaud, který doposud plnil především funkci katalogu výrobků a informoval zákazníky o slevách a dárcích k nákupu, přichází s novým konceptem. Pod vedením dlouholeté šéfredaktorky časopisu Žena a život Michaely Kramárové vznikl na podzim 2019 magazín, který kromě servisu nabízí i původní články, rozhovory a doporučení v oblasti péče o pleť. Jarní číslo vychází 1. března 2020 a tváří titulní strany je herečka Vica Kerekes.

„Hlavním cílem bylo upravit obsah, z produktového katalogu se stal lifestylový magazín, který kromě novinek v sortimentu přináší spoustu kvalitního obsahu. Chtěli jsme, aby zákazníci měli chuť a důvod magazín pravidelně číst a aby byl přínosem pro jejich každodenní život,“ vysvětluje Marcela Holečková z marketingu značky Marionnaud.

Magazín Marionnaud je k dostání v Čechách a na Slovensku (84 stran) a ve zkrácené podobě (34 stran) i v Maďarsku. Magazín vychází třikrát ročně – vždy jarní, podzimní a vánoční číslo.

Spolu s Kramárovou se na tvorbě časopisu podílí Helena-Kateřina Fialová (první šéfredaktorka české Elle), Veronika Hesounová (editorka) a o grafickou podobu se stará Jana Urbánková (dlouholetá art directorka Ženy a život). Letos na jaře zvyšuje Marionnaud náklad svého magazínu na 50 tisíc kusů.

Marketing Marionnaud plánuje pro rok 2020 mnoho změn v komunikaci se zákazníky, jejichž cílem bude upevnění pozice Marionnaud coby jedničky na českém trhu v oblasti péče o pleť. Značka také vloni angažovala novou agenturu pro PR a influencerské operace, stará se o ni nedori. Pod taktovkou kreativní komunikační agentury Pavla Eichlera už Marionnaud navázal spolupráci se třemi ambasadorkami: Vicou Kerekes, rapperkou Sharlotou a bývalou tenistkou Lucií Šafářovou.

Autor: Ondřej Fér

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia