Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidé soutěží, kdo je lépe oblečený. ZOOT má první televizní pořad

Největší český online prodejce módy má svůj první televizní pořad. Jmenuje se „Vohákni se jako booh“ a vysílá jej TV Óčko. Jedná se o lifestylový pořad, jehož náplní je módní souboj českých influencerů.

„Společně se ZOOTem jsme připravili formát krátkých fashion battlů, které jsme organicky provázali s prostředím našich silných sociálních sítí. Pořad lze zastihnout na Óčku hned třikrát denně a zároveň celý den diváci rozhodují na instagramu i facebooku, který model představený na obrazovkách se stane outfitem dne. Hlasovací posty vedou fanoušky k televizi a souběžně vysílání vede diváky zpět na online. To vše navíc podpořeno soutěží o vouchery na nákup v ZOOTu,“ popsal projekt programový ředitel Óčka Alexandr Guha.

Každý týden se představí jedna dvojice influencerů, která si vždy v jednotlivé dny od pondělí do pátku losuje příležitost, na kterou se má obléci. Témata vybírá stylista ZOOTu Daniel Juříček. Jednotliví soutěžící pak v prodejně online obchodu musí během tří minut vybrat co nejlepší outfit. V něm se pak vyfotí a diváci na sociálních sítích hlasují, kdo je nejlépe oblečený. První březnový týden se takto představila dvojice blogerka Dominika Pokludová a (@dominika.po) a istagramerka Ditta Zavřelová (@ditta.z).

Reklama
ČEZ

“Inspirace patří v módním průmyslu mezi základní klíče úspěchu. Není výjimkou, že i velcí milovníci módy často postrádají nápady, jak věci kombinovat, nebo co vybírat. A my jim tu inspiraci chceme zábavnou formou nabídnout. Navíc je pravda, že inspirativní příklady táhnou a dokážou jednotlivé kousky případně i celé kolekce vyprodat,” přiblížil Robert Vojáček, ředitel ZOOTu zodpovědný za růst.

Pořad poběží do konce března, má tedy dvacet dílů. Každý je jinak tematicky zaměřen, mezi tématy jsou například oblékání na příležitosti jako první jarní den, hudební festival, filmová premiéra a podobně. Projekt vyvolal hned od začátku vysílání značný divácký ohlas.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)