„Kuřáci neví, kam se s odvykáním obrátit.“ Mediální komunikaci Adiquitu zajistí Rubikon PR

Společnost Adiquit, zabývající se vývojem mobilní aplikace pro odvykání kouření si pro komunikaci s médii vybrala agenturu Rubikon PR. Ta bude pro Adiquit zajišťovat klasickou korporátní i produktovou komunikaci.

Společnost Adiquit vyvíjí stejnojmennou mobilní aplikaci určenou pro odvykání kouření, která je jako jediná na trhu založena na skutečné klinické praxi a terapeutických postupech. Provádí uživatele procesem odvykání a pomáhá pracovat s abstinenčními příznaky. Prozatím je dostupná v české a anglické jazykové mutaci. Rubikon pro Adiquit povede korporátní i produktovou komunikaci s médii.

Roman Gabrhelík ze společnosti Adiquitu ke spolupráci říká: “Mnoho kuřáků neví, kam se s odvykáním obrátit. Chceme, aby se kuřáci dozvěděli o účinném způsobu řešení jejich závislosti. Proto jsme navázali spolupráci s Rubikonem, který umí představit firmy se společenským přesahem. Zaujal nás styl komunikace, který se svými dalšími klienty oslovují média.”

“Adiquit je pro nás příklad firmy, která svým nápadem může v současné společnosti opravdu něco změnit. Velmi si vážíme příležitosti, kterou to pro nás znamená.” dodává Managing Director Rubikonu Šimon Rákosník.

Adiquit je na českém trhu od května roku 2019. Aplikace na podporu odvykání kouření je založená na vědeckých poznatcích a skutečné klinické praxi. Reaguje na názory a potřeby uživatele. Poskytuje systematickou podporu virtuálního terapeuta dostupnou nepřetržitě 24 hodin denně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia