V reakci na šíření koronaviru mění časopis Týden z vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa dočasně svou periodicitu. Další číslo magazínu vyjde až za měsíc.
„V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o sedmdesát procent. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v Česku,“ napsal v editorialu aktuálního čísla ředitel redakce Daniel Köppl.
„Když si k této zprávě přidáte výpadky v prodejích způsobené zavřenými obchody nebo nefungující distribucí, je vám asi jasné, že jako vydavatelé nyní nezažíváme moc dobré časy. Právě s ohledem na tuto skutečnost jsme se rozhodli učinit naprosto mimořádný krok – příští vydání časopisu Týden, které dostanete do rukou, vyjde až 20. dubna. Do té doby se, doufám, vše umoudří a budeme moci fungovat stejně jako doposud. Omlouvám se vám všem, ale v současné době opravdu nemáme jinou možnost,“ dodal.
Zda poté bude Týden opět vycházet v tradičních intervalech není jasné.