COVID-19 v reklamě je novým fenoménem, někdy je to trefa a jindy šlápnutí vedle. Nejen reklamy, ale i samotné firmy se musí přizpůsobovat novým pořádkům.
KFC musela zrušit globální kampaň, ve které si politicky korektně, ovšem s chutí olizovali prsty s omáčkou lidé všech národností.
V Británii musel výrobce postelí stáhnout svou reklamu kvůli rasistickému podtextu. Španělská módní značka YouOuhYeah vymyslela kampaň proti rasismu v souvislosti s koronavirem (https://www.racismistherealvirus.com).
V Česku se například na podporu nošení roušek svlékla modelka, pivovar Svijany vozí nealko pivo do nemocnic a Průša Lab tiskne masky.
Celý článek si můžete přečíst v tištěném vydání magazínu Marketing & Media, který vychází v pondělí 23. 3. Přeplatit si ho můžete zde.