Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Informace v době krize: Češi nejvíce čerpají ze zpravodajství ČT

Hlavním zpravodajským zdrojem je pro obyvatele Česka v těchto dnech Česká televize. Ve výzkumu agentury Kantar to potvrdilo devětatřicet procent lidí. Druhým nejvyužívanějším zdrojem jsou s 27 % internetové zpravodajské stránky, informace z ostatních televizí čerpá 11 % populace. Zároveň se významně prodloužil čas strávený u obrazovek, meziročně v průměru o 45 minut.

Všechny zpravodajské i publicistické pořady České televize zaznamenaly v týdnu od 13. do 19. března významný nárůst diváků. Nejsledovanějším zpravodajským pořadem byly Události, na které se nyní průměrně dívá více než 1,5 milionu lidí (1,56 milionu, 15+). V neděli si je zapnulo nejvíce diváků za posledních 15 let (na ČT1 a ČT24 dohromady 2 miliony při podílu na publiku 42,75 %). Výjimečnou sledovanost měla i nedělní tisková konference vlády k mimořádným událostem přenášená od 23 hodin na ČT24. Dívalo se 712 tisíc diváků.

Diváky v období krize zajímají vědecká témata, nedělní pořad Věda 24 na téma koronaviru jich přilákal přes 700 tisíc, čtvrteční debatu Dana Stacha nazvanou Země v nouzi sledovalo na 600 tisíc lidí.

Reklama
ČEZ

Vůbec nejvyhledávanějším diskuzním pořadem minulého týdne byly nedělní Otázky Václava Moravce, od 12 hodin sledovalo debatu na ČT1 a ČT24 na téma Zdraví v ohrožení více než 900 tisíc diváků (při podílu na publiku 38,4 %).

Děti lákal pořad UčiTelka

Lidé také výrazně více vyhledávají zpravodajství v průběhu dne, program ČT24 si v minulém týdnu denně zapnulo přes 3,3 milionu diváků starších patnácti let. Absolutní maximum celé své patnáctileté historie zaznamenala ČT24 v neděli, kdy si ji zapnuly více než čtyři miliony dospělých diváků.

Nejsledovanějším pořadem letošního roku na všech televizích se u dětí ve věku 4-12 let stala pondělní UčíTelka. Vzdělávat se pomocí obrazovky se rozhodlo v průměru 147 tisíc dětí (4-14 let, při podílu na publiku 54, 8 %) i 155 tisíc dospělých (15+).

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)