Jaké je vaše uvažování ohledně komunikace vašich značek? Víte, která média fungují lépe v krátkodobém a která v dlouhodobém horizontu? Která přinášejí účinnější budování dlouhodobých prodejů? Je budování značky jenom klasický buzzword v našem oboru nebo má reálný byznysový základ? Nejen o tom si budeme povídat na letošním prvním pracovním setkání ze série klubových akcí Forum Média Focus s názvem Patero přikázání funkční marketingové komunikace, která je pořádána ve spolupráci s Lionhearted.
[vstupenky text=“Objednat vstupenky“ background=““]https://goout.net/cs/jine-akce/patero-prikazani-jak-pripravit-funkcni-marketingovou-komunikaci/vicmf/+qhccq/[/vstupenky]Unikátní data a nejlepší tipy z praxe z největší světové databáze marketingových studí a výzkumů WARC představí exkluzivně v Klubu MAM 19.3. od 18 hodin René Jež z Lionhearted, který ukáže, čím se inspirovat a jak připravit efektivní marketingovou komunikaci pro vaši značku.
Jako hosté vystoupí:
Martin Charvát, Creative Director & Partner v agentuře Haze, Ladislav Báča, Director of Brand v T – Mobile a Pavel Galík, Strategy & Digital Director v Omnicom Media Group.
Celý program akce najdete na www.fmfocus.cz.
[vstupenky text=“Objednat vstupenky“ background=““]https://goout.net/cs/jine-akce/patero-prikazani-jak-pripravit-funkcni-marketingovou-komunikaci/vicmf/+qhccq/[/vstupenky]