Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dentsu nově plánuje média pro Lindex na osmi klíčových trzích

Globální marketingová skupina Dentsu Aegis Network vyhrála výběrové řízení na mediální agenturu pro švédskou oděvní firmu Lindex. Bude tak plánovat a nakupovat média na osmi klíčových trzích Lindexu včetně České republiky. Cílem výběrového řízení bylo sjednotit mediální aktivity firmy pod jednu agenturu, která má zásah napříč trhy. Doposud média plánovaly lokální agentury.

„Jsme vděční za fantastickou práci, kterou agentury ve výběrovém řízení předvedly. Setkali jsme s několika silnými kandidáty, takže to nebyla vůbec jednoduchá volba. Nakonec jsme se rozhodli pro Dentsu Aegis Network, které skvěle zkombinovalo strategii a digitální kompetenci a se kterým už dnes na několika trzích spolupracujeme. Jsme rádi, že toto partnerství můžeme ještě prohloubit,” říká ředitel zákaznické zkušenosti Lindexu Henrik Sörstedt.

V České republice už dva roky řídí mediální aktivity Lindexu agentura Vizeum ze sítě Dentsu Aegis Network. S plánováním digitálních kampaní jí pomáhá sesterská agentura Adexpres, která si za kampaň pro Lindex odnesla bronzovou cenu z loňského Internet Effectivness Awards. Obě agentury budou mít Lindex i nadále na starosti.

Reklama
ČEZ

„Na spolupráci jsme hrdí“

„Jako skupina jsme hrdí na to, že můžeme spolupracovat s takto významnou značkou. Vítezství ve výběrovém řízení ukázalo naši sílu, která tkví mimo jiné ve skvělé úrovni spolupráce mezi jednotlivými trhy,” říká generální ředitel Dentsu Aegis Network pro Česko a Slovensko Petr Chajda.

Spolupráce mezi oběma firmami začne v prvním kvartále letošního roku, kromě České republiky a Slovenska zahrnuje také Švédsko, Norsko, Finsko, Estonsko, Lotyšsko a Litvu. Vztah s klientem bude centrálně řídit kancelář Dentsu Aegis Network ve švédském Göteborgu.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)