Sušenky Oreo z produkce nadnárodní společnosti Mondeléz spojily síly s jedním z nejžádanějších českých designérů Janem Černým. Ten se výrobkem inspiroval při vytváření speciální džínové bundy.
Toto spojení vzniklo v rámci spotřebitelské soutěže a jako možnost spolupráce v rámci influencer marketingu ji představuje agentura Bistro Social.
Podoba bund má silně korespondovat s módou mladé generace.
Celý brand se tak posouvá za hranice svého nynějšího positioningu. Reflektuje i změny na trhu. Stále častěji totiž dochází k propojování mladých českých tvůrců s korporátními značkami, díky čemuž se k uživatelům mohou dostat mnohem blíže, než tomu bylo dosud.
Influencer managerka z Bistro Social Linda Matásková vnímá tuto výjimečnou spolupráci jako první ukázku, kam se toto odvětví bude nadále posouvat od klasického focení produktů a říká k ní: „Vytváření této kolekce byla zábava od úplného počátku. Využití talentu Jana Černého a sušenek Oreo nám umožňuje vyvolat hravé spojení s naším publikem. Oreo totiž není jen sušenka – je to ikona sama o sobě. Dáváme fanouškům Oreo příležitost vyhrát exkluzivní kousek z hlavy nadaného designéra, který je #musthave.“