Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bunda inspirovaná sušenkami. Designér Černý podpořil Oreo

Sušenky Oreo z produkce nadnárodní společnosti Mondeléz spojily síly s jedním z nejžádanějších českých designérů Janem Černým. Ten se výrobkem inspiroval při vytváření speciální džínové bundy.

Toto spojení vzniklo v rámci spotřebitelské soutěže a jako možnost spolupráce v rámci influencer marketingu ji představuje agentura Bistro Social.

Podoba bund má silně korespondovat s módou mladé generace.

Reklama
MMcite

Celý brand se tak posouvá za hranice svého nynějšího positioningu. Reflektuje i změny na trhu. Stále častěji totiž dochází k propojování mladých českých tvůrců s korporátními značkami, díky čemuž se k uživatelům mohou dostat mnohem blíže, než tomu bylo dosud.

Influencer managerka z Bistro Social Linda Matásková vnímá tuto výjimečnou spolupráci jako první ukázku, kam se toto odvětví bude nadále posouvat od klasického focení produktů a říká k ní: „Vytváření této kolekce byla zábava od úplného počátku. Využití talentu Jana Černého a sušenek Oreo nám umožňuje vyvolat hravé spojení s naším publikem. Oreo totiž není jen sušenka – je to ikona sama o sobě. Dáváme fanouškům Oreo příležitost vyhrát exkluzivní kousek z hlavy nadaného designéra, který je #musthave.“

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)