Společnost BigBoard, jednička na trhu venkovní reklamy, spustila celorepublikovou informační kampaň „Buď ohleduplný“. Na stovkách reklamních ploch po celé zemi jsou uvedeny rady, jak se co nejúčinněji chránit před nákazou Covid-19 i důležité kontakty, například na nonstop infolinku Státního zdravotního ústavu či ministerstvo zdravotnictví. Kampaň skupina BigBoard spustila kompletně na vlastní náklady.
Cílem kampaně je poskytnout obyvatelům České republiky důležité informace a doporučení, které napomáhají omezit šíření koronaviru. Skupina BigBoard proto připravila sérii jednoduše čitelných a zapamatovatelných vizuálů, které apelují na lidi, aby byli ohleduplní ke svému okolí.
„Kampaň je naší rychlou reakcí na dynamicky se vyvíjecí situaci. Z pohledu podnikající skupiny v ČR se cítíme být spoluzodpovědní za celospolečenské dění, které nám není lhostejné. Proto jsme v maximální možné míře využili naše možnosti a rozhodli se pomoci odborníkům šířit osvědčená doporučení,“ vysvětluje Richard Fuxa, předseda představenstva skupiny BigBoard Praha, a.s.
Již v první fázi kampaně firma Bigboard do ní vložila více než deset milionů korun. Mimo reklamních ploch podél komunikací využívá také svých rozsáhlých možností v pražském metru, kudy denně běžně projedou statisíce cestujících.
„V současné situaci se ukazuje důležitost venkovní reklamy, která významným způsobem pomáhá při komunikaci celospolečensky závažných témat, jako je tomu v případě koronaviru. Venkovní reklama je tak důležitou součástí veřejného sektoru, stejně jako další firmy z jiných oblastí, které se do pomoci již zapojily,“ říká George Kisugite, výkonný ředitel společnosti BigBoard Praha, a.s.
Vzhledem k rychlému vývoji situace kolem koronaviru je zapotřebí, aby byli lidé informování o nových skutečnostech a doporučeních co nejrychleji. Z toho důvodu společnost BigBoard vyčlenila pro kampaň i digitální plochy, na kterých je možné zveřejňovat aktuální informace obratem v reálném čase.
„Hlavním přínosem digitálních ploch je, že umožňují on-line komunikaci a okamžitou změnu motivu. Proto jsou velmi užitečné právě pro tento druh kampaně,“ říká Pavlína Stránská, tisková mluvčí společnosti BigBoard Praha, a.s.