Oslovili jsme zadavatele z různých oblastí, abychom zjistili, co se s ohledem na epidemii COVID-19 nyní děje s jejich marketingovými výdaji.
Jan Teplý, Madeta: „Museli jsme zastavit jednu kampaň a omezit některé výzkumy, které jsme plánovali na jaro, nebo jsme je předělali na jiný formát. Část zrušené kampaně přesouváme do online prostředí a většinu rozpočtu posouváme do doby, kdy budeme moci kampaň dokončit v plném rozsahu.“
Václav Friedmann, Sazka: „Výrazným způsobem vstoupila epidemie především do naplánovaných kampaní ke sportovnímu sázení naší značky Sazkabet. Vzhledem k zastavení prakticky všech sportovních událostí byla většina připravené komunikace pozastavena.“
Václav Sochor, Tipsport: „Naše online produkty fungují dál v celém portfoliu. Ale zpomalování je vidět na všech našich produktech. Kurzoví sázkaři se spíš přeorientovali na nové druhy sázek.“
Petra Kopecká Radka Matthey
Petra Kopecká, Raiffeisenbank: „Nyní nahrazujeme finance plánované na produktovou komunikaci za komunikaci bezprostředně související s aktuální situací.“
Radka Matthey, Peugeot: „Museli jsme zrušit plánovanou dubnovou prodejně vždy velmi úspěšnou akci 7 dní Peugeot, stejně jako celorepublikové testování celé modelové řady Peugeot, včetně posledních novinek – roadshow Peugeot Emotion Day, jejíž už 12. ročník měl proběhnout v květnu a červnu. K oběma akcím jsme připravovali rozsáhlé kampaně.
Více se dočtete v anketě mezi zadavateli v časopisu Marketing & Media, který vychází v pondělí 30. března 2020. Přeplatit si ho můžete zde.