Tempo moderní doby se minimálně za poslední dvě desítky let výrazně zrychlilo. Dnešní muži toho musí zvládat daleko více než dříve, kdy stačilo, aby přinesli domů výplatu, a o vše ostatní bylo postaráno, říká Gambrinus. Nová kampaň pivovaru z dílny agentury McCann Prague však radí, že když toho máte moc, je lepší se prostě zastavit. Ideálně s kamarády… na jedno.
V nové kampani Gambrinus přivádí k životu situace, v nichž se muži mohou ocitnout, když jsou zahlcení každodenními povinnostmi. Značka Gambrinus tak zůstává u svého tradičního claimu, kdy se snaží připíjet na zdraví zdravému rozumu.
Režie spotů se ujal Petr Kolečko, který se podílel například na seriálech Okresní přebor či Most!, a Petr Němeček pod produkcí Boogiefilms. Kampaň běží od 3. března v televizi i online a je doplněna OOH vizuály a POS materiály.