Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

VIDEO: Gambrinus představil novou reklamu, cílí na zahlcené muže. Spotu se ujal režisér seriálu Most!

Tempo moderní doby se minimálně za poslední dvě desítky let výrazně zrychlilo. Dnešní muži toho musí zvládat daleko více než dříve, kdy stačilo, aby přinesli domů výplatu, a o vše ostatní bylo postaráno, říká Gambrinus. Nová kampaň pivovaru z dílny agentury McCann Prague však radí, že když toho máte moc, je lepší se prostě zastavit. Ideálně s kamarády… na jedno.

V nové kampani Gambrinus přivádí k životu situace, v nichž se muži mohou ocitnout, když jsou zahlcení každodenními povinnostmi. Značka Gambrinus tak zůstává u svého tradičního claimu, kdy se snaží připíjet na zdraví zdravému rozumu.

Režie spotů se ujal Petr Kolečko, který se podílel například na seriálech Okresní přebor či Most!, a Petr Němeček pod produkcí Boogiefilms. Kampaň běží od 3. března v televizi i online a je doplněna OOH vizuály a POS materiály.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu