Hotely, restaurace, divadla a další provozy jsou nyní zavřené kvůli vládním opatřením proti koronaviru a omezují své komunikační aktivity. Část uvolněných reklamních ploch na zastávkách MHD (tzv. citylight vitrín) získá ministerstvo zdravotnictví, kterému je přenechá JCDecaux. Francouzská firma zároveň spouští vlastní kampaň za nošení roušek a odpovědné chování během současné epidemie koronaviru.
„Lidem chceme nabízet praktické a relevantní informace, nejen reklamu. Za normálních okolností informujeme o premiérách nových filmů, zveme na výstavy nebo upozorňujeme na akční nabídky obchodů. V tuto chvíli jsou ale nejdůležitější informace o tom, co úřady podnikají v boji proti koronaviru, a rady, jak se můžete chránit vy osobně. Proto jsme vyšli vstříc ministerstvu zdravotnictví, které v této záležitosti hraje klíčovou roli,“ uvedla Jana Lysáčková, marketingová ředitelka JCDecaux.
JCDecaux zároveň spouští vlastní kampaň na CLV plochách, která vyzývá především k nošení roušek. Do kampaně se zapojila řada známých osobností – herci Jiří Macháček, Aňa Geislerová, Jitka Schneiderová, nebo hudebník Dan Bárta. #dame to