Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

200 reklamních ploch ministerstvu. JCDecaux se připojila ke kampani za nošení roušek

Hotely, restaurace, divadla a další provozy jsou nyní zavřené kvůli vládním opatřením proti koronaviru a omezují své komunikační aktivity. Část uvolněných reklamních ploch na zastávkách MHD (tzv. citylight vitrín) získá ministerstvo zdravotnictví, kterému je přenechá JCDecaux. Francouzská firma zároveň spouští vlastní kampaň za nošení roušek a odpovědné chování během současné epidemie koronaviru.

„Lidem chceme nabízet praktické a relevantní informace, nejen reklamu. Za normálních okolností informujeme o premiérách nových filmů, zveme na výstavy nebo upozorňujeme na akční nabídky obchodů. V tuto chvíli jsou ale nejdůležitější informace o tom, co úřady podnikají v boji proti koronaviru, a rady, jak se můžete chránit vy osobně. Proto jsme vyšli vstříc ministerstvu zdravotnictví, které v této záležitosti hraje klíčovou roli,“ uvedla Jana Lysáčková, marketingová ředitelka JCDecaux.

JCDecaux zároveň spouští vlastní kampaň na CLV plochách, která vyzývá především k nošení roušek. Do kampaně se zapojila řada známých osobností – herci Jiří Macháček, Aňa Geislerová, Jitka Schneiderová, nebo hudebník Dan Bárta. #dame to

Reklama
ČEZ
Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)