Reklama
Megaboard

200 reklamních ploch ministerstvu. JCDecaux se připojila ke kampani za nošení roušek

Hotely, restaurace, divadla a další provozy jsou nyní zavřené kvůli vládním opatřením proti koronaviru a omezují své komunikační aktivity. Část uvolněných reklamních ploch na zastávkách MHD (tzv. citylight vitrín) získá ministerstvo zdravotnictví, kterému je přenechá JCDecaux. Francouzská firma zároveň spouští vlastní kampaň za nošení roušek a odpovědné chování během současné epidemie koronaviru.

„Lidem chceme nabízet praktické a relevantní informace, nejen reklamu. Za normálních okolností informujeme o premiérách nových filmů, zveme na výstavy nebo upozorňujeme na akční nabídky obchodů. V tuto chvíli jsou ale nejdůležitější informace o tom, co úřady podnikají v boji proti koronaviru, a rady, jak se můžete chránit vy osobně. Proto jsme vyšli vstříc ministerstvu zdravotnictví, které v této záležitosti hraje klíčovou roli,“ uvedla Jana Lysáčková, marketingová ředitelka JCDecaux.

JCDecaux zároveň spouští vlastní kampaň na CLV plochách, která vyzývá především k nošení roušek. Do kampaně se zapojila řada známých osobností – herci Jiří Macháček, Aňa Geislerová, Jitka Schneiderová, nebo hudebník Dan Bárta. #dame to

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále